Obserwatorzy

Translate

Tradition de Hammam - eliksir do masażu







Tradition de Hammam
Oliwka do masażu orientalnego.
Cena 69 zł za 100 ml

Witam w mojej pierwszej recenzji.
Na pierwszy ogień pójdzie oliwka Yves Rocher z linii Tradition de Hamman.


Yves Rocher to jedna z moich ulubionych firm, często zaopatruje się w ich sklepie online (pomimo dosyć wysokich cen, jednak w sklepie online jest troche taniej niż w sklepie stacjonarnym). Jakiś czas temu zakupiłam oliwkę, gdyż posiadałam już żel pod prysznic z tej linii i zapach (świetny, z lekką nutą róży) bardzo mi się spodobał. Z tej linii posiadam również balsam.


Co obiecuje producent:
Wygładzenie,odżywienie,upiększenie skóry.
Relaksujące działanie



Realne efekty:

Skóra dzięki masażowi rzeczywiście staje się wygładzona ale nie przy pierwszym ale regularnym stosowaniu. Ja stosuję ją także po prysznicu ponieważ dobrze nawilża. Do relaksacyjnego masażu jest ok, ale znajomy masażysta powiedział mi, że do masażu klasycznego jest za rzadka.


Pojemność 100 ml, buteleczka wystarczyła mi na 4,5 tyg regularnego stosowania. Nie wiem czy zakupie oliwkę ponownie, gdyż odstrasza mnie jej regularna cena - 69 zł/100 ml.

Oliwka dostępna tutaj.


A wy lubicie masaże relaksacyjne?

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz - w ramach rewanżu chętnie odwiedzę Twojego bloga:)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka