Obserwatorzy

Translate

żelatynowe oczyszczanie

Witam ;)


Jakiś czas temu skusiłam się na domowe oczyszczanie żelatynowymi plasterkami wg Michelle Phan - żelatyna wymieszana z mlekiem i podgrzana w mikrofali przez 10 sek. Niestety nie był to najlepszy pomysł, mimo, że z nosa 'zeszło' wszystko bardzo dobrze, jednak wokół ust pojawiło się coś dziwnego. Nie wiem czy to wina akurat tego, ale to jedyna rzecz którą używałam na tę okolicę.

Uczulenie po 1 dniu:









 
Po 1 tyg:






Na szczęście po 2 tyg nie było już po tym śladu ale co wycierpiałam to możecie sobie tylko wyobrazić :)

Na drugi raz trzy razy się zastanowie nad radami z youtube, które przyznam są niejednokrotnie cenne i świetne jak np maseczka z siemienia lnianego  z bloga nissiax83, która pomogła mi na to i 'uratowała mi życie'.

Przepraszam za obleśność zdjęć, ale to dla ostrzeżenia:)



Pozdrawiam
XOXO

2 komentarze :

  1. o nie... ja też robiłam oczyszczenie w ten sposób ale nie dotykałam niczego poza nosem! o nie muszę też zacząć uważać na to co robię...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobrze, że nic Ci się nie stało:)

      Usuń

Dziękuję za komentarz - w ramach rewanżu chętnie odwiedzę Twojego bloga:)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka