Obserwatorzy

Translate

Bądź piękna w 30 minut - domowa mikrodermabrazja Dermavital.





Witam,
po krótkim zastoju na blogu pojawią się nowe notki i rozdanie o którym wkrótce:)
Dziś na tapecie zestaw do domowej mikrodermabrazji Dermavital firmy Mincer. Zestaw, który kosztuje niewiele ponad 30 zł a wystarcza nam na ponad 10 użyć, czyli jest bardzo wydajny.

W ładnym, kobiecym, różowym opakowaniu znajdziemy instrukcję oraz trzy produkty: krok 1 – mikropeeling, krok 2 peeling enzymatyczny oraz krok 3 czyli regeneracyjna maska. Wykonanie zabiegu tymi produktami jest baaaardzo proste i zajmie nam nie więcej jak 30 minut. Kosmetyki znajdują się w poręcznych i wydajnych opakowaniach, plusem jest wygodna aplikacja.

Co i jak?


Najpierw wykonujemy peeling produktem oznaczonym I, masujemy twarz przez około 5 minut po czym spłukujemy. Osuszamy twarz i zabieramy się do peelingu enzymatycznego (produkt II). Trzymamy go na twarzy przez 15 min, zmywamy tonikiem i aplikujemy krok III czyli maskę regeneracyjną. Maseczkę wklepujemy jak krem i już nie zmywamy. Najlepiej wetrzeć ją na noc, u mnie podczas stosowania czuć miłe ciepełko:)

Ja bardzo lubię ten domowy zabieg, nigdy nie byłam na mikrodermabrazji u kosmetyczki, więc nie mogę porównać obu zabiegów, ale ten domowy spełnia moje oczekiwania: wygładza pierwsze zmarszczki, likwiduje nierówności, twarz jest po nim mile napięta.

Zestaw i firma Mincer otrzymują duży plus i polecam ten produkt:)

Cena: 30 zł
Dostępność: drogerie (raczej te mniejsze), sklep internetowy Mincer.

Składniki aktywne wg strony producenta: tlenek glinu, enzym keratynolityczny, Matrixyl, D-Panthenol, Alantoina, Masło Shea

Stosujecie takie zabiegi? Podoba Wam się recenzowany zestaw?

14 komentarzy :

  1. zestaw wygląda bardzo zachęcająco :) Chyba muszę się za nim rozejrzeć w drogeriach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. warto!!:) a jak nie znajdziesz to można w sklepie online:)

      Usuń
  2. Miło, że się interesujesz ;) Ja i mój blog właśnie przechodzimy kryzys, chyba będę go musiała na jakiś czas zawiesić. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. proszę nie:( tak miło jest u Ciebie!

      Usuń
  3. jaki tani produkt, na prawdę fajnie działa?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi się podoba działanie baaardzo:)

      Usuń
  4. Nie spotkałam się z domową mikrodermabrazją jeszcze. Raz byłam w salonie na takim zabiegu. Fajna sprawa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. muszę się wybrać i sprawdzić:)

      Usuń
  5. Hej!
    prowadzisz bardzo ciekawego bloga, chyba będę Twoją stałą czytelniczką!
    Poobserwujemy się?
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!;)
    http://bllablaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bla bla fajna nazwa bloga:) pewnie wpadne:)

      Usuń
  6. koniecznie muszę wypróbować ;D
    pozdrawiam i zapraszam do obserwacji :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz - w ramach rewanżu chętnie odwiedzę Twojego bloga:)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka