Obserwatorzy

Translate

Co mam w torebce?



Cześć,

Jak niemal każda kobieta noszę wszędzie ze sobą torbę, preferuje duże i pakowne - moja jest właśnie taka, dobrze spełnia swoje zadanie i bardzo lubię ją nosić mimo tego, że z całą zawartością waży 2,4 kg:D

Kupiłam ją za 25 zł w sklepie typu świat torebek.
W mojej torbie w tej chwili można znaleźć:









  • książkę 'asystowanie w stomatologii', w pracy w wolnej chwili zawsze coś tam doczytuję
  • kitelek na zmianę, gdyż w gabinecie łatwo się ubrudzić:)
  • żel oczyszczający do rąk
  • krem do rąk
  • mgiełkę brzoskwiniową yves rocher
  • perfumę so elixir yves rocher
  • błyszczyk
  • korektor wake me up
  • tusz volume diva astor
  • chusteczki
  • witaminy l'biotica na włosy i paznokcie
  • odżywka do paznokci l'biotica
  • aqua femin przeciw zatrzymywaniu wody
  • maść cynkową, ale nie wiem co robiła w torbie:D
  • dezodorant
  • portfel
  • telefon.



Na koniec ja z moją torbą, hmmm można się smiać:) (ha ha bałagan z tyłu... teraz to dopiero będzie ubaw:)


A wy co trzymacie w swoich torebkach? Wolicie wielkie torby czy mniejsze?

26 komentarzy :

  1. Ojej duzo tego u mnie tez tyle tego ze masakra :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mój brat mnie zapytał czemu noszę cały dom w torbie:)

      Usuń
  2. Ja nawet do swojej wole nie zaglądać.Raz na jakiś czas robię porządek i znajduje wiele różnych dziwnych rzeczy..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. racja! co tam może się kryć to masakra:)

      Usuń
  3. ja w swojej mam tyle rzeczy, że mój facet wciąż się dziwi po co mi tyle :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja wolę duże torby :) chociaż małymi też nie pogardzam :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. ja uwielbiam duuże torby :)

    obserwuje i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciesze się:) oczywiście wpadne!

      Usuń
  6. Łooo jakie wyposażenie ;o ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no dużo tego, masakra i ciężkie ale co zrobić:D

      Usuń
  7. a jak się sprawują te witabiny z l'biotiki ? ;> ile kosztują ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a powiem Ci, że świetne, to jest jakiś program 28 dni i po 2 tygodniach juz widac efekty. a kosztuja z gratisem z taka odzywka do paznokci około 25 zł w aptekach

      Usuń
  8. u mnie to zależy, na co dzień mam dużą i tam wrzucam co potrzebne, natomiast w weekend jak najbardziej małą, bądź wcale, bo zwykle zabieram ze sobą jedynie telefon i klucze:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to tak jak ja, w weekend wychodze tylko z telefonem:)

      Usuń
  9. Przepiękna portmonetka:)Pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  10. Beautiful blog, Love the posts! Would you like to follow each other?
    xoxo,
    Fashionhypnotised girl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sure Laura nice to see you here:* thank you for comment

      Usuń
  11. Thank you so much for following sweetie, I just followed back!:*
    Wish you a lovely day!

    OdpowiedzUsuń
  12. też zawsze dźwigam masę rzeczy :D
    mam taki sam tel ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha czyli jestesmy do siebie podobne:)

      Usuń

Dziękuję za komentarz - w ramach rewanżu chętnie odwiedzę Twojego bloga:)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka