Obserwatorzy

Translate

Coś na oczyszczanie

Raz w roku lubię przeprowadzić sobie wewnętrzny detoks, szczególnie w okresie zimowo-wiosennym. Stosuję wtedy kilka mikstur.  Na niektórych działają, na niektórych nie, jednak wspomnieć o nich nie zaszkodzi.

Nie należy stosować podanych mikstur więcej niż przez jeden tydzień w miesiącu.


Przypominam o zażywaniu magnezu w trakcie jakichkolwiek oczyszczań czy diet redukcyjnych. Jego niedobór może doprowadzić nas do złego stanu:(




Przepis na miksturę Hinduską na oczyszczenie się dostałam od hinduskiego przyjaciela, skład na szklankę 250 ml:


  • Sok z cytryny około 50 - 100 ml (im więcej tym lepiej)
  • szczypta soli
  • szczypta imbiru
  • szczypta cynamonu
  • miód.

Składniki mieszamy i uzupełniamy szklankę wodą niegazowaną. Miksturę wypijamy od razu po przyrządzeniu.  Polecam pić świeżo zrobiony napój raz dziennie przez 7 dni.



Mikstura buraczana, przepis pochodzi z jednej z religijnych książek o kulinariach, niestety nie pamiętam jakiej, skład na 250 ml:

  • 1/3 szklanki soku lub koncentratu z buraków
  • pół łyżki kwasku cytrynowego lub dwie łyżki soku z cytryny
  • jedna łyżka octu jabłkowego

Uzupełniamy wodą niegazowaną, wypijamy zaraz po przyrządzeniu.

Smacznego:)



    A wy stosujecie podobne oczyszczania? Jakie macie odczucia na ten temat? I najważniejsze, czy według was to działa? 

    11 komentarzy :

    1. Szczerze to jeszcze nigdy tego nie robiłam :D nawet nie wiem, czy mogę :)
      Ja piję dużo wody niegazowanej, a ona także oczyszcza :)

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. woda to podstawa!:) a to to tylko dodatek:)

        Usuń
    2. świetny blog !!! , Na pewno będę zaglądać częściej :) :* obserwujemy ?

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. ja obserwuję Cię już od jakiegoś czasu, pozdrawiam:)

        Usuń
    3. detoks by się przydał:)
      podzielam Twoją miłość do Pharmaceris:)

      OdpowiedzUsuń
    4. a jak działa na Ciebie? ja planuję od jutra stosować pierwszą mieszankę :) ciekawe czy zadziała ;) obserwuję:)

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. u mnie sie sprawdza, w tym roku przez tydzien oczyszczania zgubiłam nagromadzone zimowe 1.5 kg:) niewiele ale zawsze cos:) mam nadzieje ze u Ciebie tez zadziala dobrze:)

        Usuń
    5. ja oczyszczam ale do tego piję ekstrakt z czarnego orzecha :)

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. taki ekstrakt z łupin orzecha tak? i jak działa?

        Usuń
      2. ma oczyszczać z grzybów i pasożytów przewodu pokarmowego:) ludzie nawet nie mają pojęcia jakie w nich obrzydlistwa siedzą :P

        Usuń

    Dziękuję za komentarz - w ramach rewanżu chętnie odwiedzę Twojego bloga:)

    Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka