Obserwatorzy

Translate

Dermacos


Niedawno zakupiłam w internetowym sklepie Farmona kremy Dermacos. Matujący na dzień z filtrami UVA/UVB oraz normalizujący na noc oba z bioaktywnym wyciągiem z borowiny. Kremy przeznaczone są do codziennej pielęgnacji cery trądzikowej, tłustej i mieszanej. Ja niestety borykam się z trądzikiem długi czas i trudno znaleźć coś, co naprawdę pomaga oprócz EFFACLAR La Roche Posay, jednak przy dłuższym używaniu przestawał on działać, masakrycznie wysuszał, no i jego cena jest dosyć wysoka.
Gama DERMACOS firmy Farmona obiecuje:








    • skuteczne zwalczanie pryszczy i zapobieganie powstawania zmian trądzikowych
    • regulację pracy gruczołów łojowych i ograniczanie wydzielania sebum
    • lagodzenie podrażnień i zaczerwień
    • poprawę kolorytu skóry
    • ochronę przed szkodliwym działaniem promieni UV
    • aksamitnie gładką skórę, matową i świeżą przez cały dzień.
    • hamowanie rozwoju mikroorganizmów odpowiedzialnych za rozwój ropnych wyprysków
    • delikatne złuszczanie naskórka.




    Po miesiącu używania kremów na dzień i na noc mogę powiedzieć, że obietnice producenta nie są wyssane z palca. Rzeczywiście, powstawanie ropnych wyprysków ograniczyło się w moim odczuciu o jakieś 80%, ilość zaskórników też znacząco się zredukowała, przez co skóra odzyskała gładkość.








    Krem na dzień po nałożeniu matował moją skórę przez około 5 godzin, co jest świetnym wynikiem.
    Krem praktycznie nie ma zapachu i szybko się wchłania, nie zostawia filmu, jest lekki i świetny pod makijaż. Myślę, że kupie oba kremy ponownie, zwłaszcza, że ich cena nie jest wysoka.

    Oba kremiki nie są testowane na zwierzętach. Cena każdego z nich to 16zł.

    Kremy dostępne tutaj - na dzień i na noc.



    Jakich używacie kremów przeciwtrądzikowych i matujących? Macie swoich faworytów?

    22 komentarze :

    1. Nie miałam tego kremu , z tego co czytam to nie jest dla mnie ;) Lubię kosmetyki z farmony ;)

      OdpowiedzUsuń
    2. Thank you so much for stopping by sweetie! Wish you an amazing week!:*

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. same to you:* you are sooo lovely!

        Usuń
    3. Odpowiedzi
      1. yeah i am satisfied a lot! thank you for visit

        Usuń
    4. Ciekawy kosmetyk ;) Muszę się za nim rozejrzeć.
      A nie wysusza skóry?

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. o dziwo nie! byłam bardzo zaskoczona.

        Usuń
    5. mówisz, że pomaga...ja tez mam cerą trądzikową i problematyczną przyznam, że już brzytwy się nie raz chwytam żeby sobie pomóc!

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. oj tak ja też sie chwytałam brzytwy i gorzej nawet:)

        Usuń

    Dziękuję za komentarz - w ramach rewanżu chętnie odwiedzę Twojego bloga:)

    Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka