Obserwatorzy

Translate

Dzień darmówek - balsam Nivea i tonik Ziaja.


Dziś podczas wizyty w aptece zaczepiła mnie miła Pani z Ziaji proponując mi krem w cenie 11,90. Dodatkowo dorzuciła tonik i parę próbek. Regularna cena to 12,49 krem oraz 9,29 zł tonik, także myślę, że to dobra oferta:) Oba produkty zaczne stosować, gdy skończe kremy Dermacos z Farmony.


Po przyjściu do domu czekał na mnie list, a w środku:




Balsam nivea sos i aż dziesięć próbek. Całkiem zapomniałam, że pod koniec lutego rozwiązywałam jakąś ankiete na stronie nivei i dostałam informację, że otrzymam balsam. Za bardzo w to nie wierzyłam, bo na poczatku stycznia dostałam podobne info z magazynu Dobre Rady, mieli mi przysłać balsam dove z masłem shea jednak chyba zapomnieli:P   Miło będzie go przetestować, zwłaszcza, że mój obecny balsam (tołpa) kończy się.


Kilka darmówek zawsze cieszy.



Lubicie darmowe produkty? Co dostałyście?

14 komentarzy :

  1. Odpowiedzi
    1. bardzo fajna! teraz czekam na wizytę pań z firmy Eris:)

      Usuń
  2. No no kochana, przetestuj i koniecznie daj znać jak się sprawdzają kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja się nie załapałam na balsam, ale mam go w innym opakowaniu i jest genialny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a wiedziałam, że znajomo wygląda! masz w niebieskiej buteleczce czy w tubce?:)

      Usuń
  4. i jak dla mnie są delikatniejsze! może dlatego że męski zarost jest twardszy niż nasze włoski na nogach a skóra na twarzy (nawet mężczyzn!) delikatniejsza od naszej na nogach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak to prawda:) dobrze, ze istnieje jakiś kosmetyk, który można podebrać facetowi haha. to chyba jedyny na świecie:)

      Usuń
  5. Uwielbiam Ziajkę i uwielbiam darmowe próbki:) Pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciesze się:) już wpadam do Ciebie:)

      Usuń
  6. Ziaja jest boska ;) Aktualnie używam serii ogórkowej ;)
    Co do nafty odpowiedziałam pod postem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki już czytam:) też lubie ogórkową, najbardziej tonik:)

      Usuń
  7. ja kocham po prostu kocham żel o zapachu kawy z Yves Rocher. Często dostaję go w prezencie od mamy:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo miły prezent:) rowniez pozdrawiam:)

      Usuń

Dziękuję za komentarz - w ramach rewanżu chętnie odwiedzę Twojego bloga:)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka