Obserwatorzy

Translate

Gliss Kur - intensive repair mask

Produkty Gliss Kur są bardzo dobrze znane od bardzo dawna, wszyscy pamiętamy chyba reklamę z panią o bujnych lokach. Ja bardzo lubie szampony Gliss Kur, dlatego też chętnie nabyłam maskę, zwłaszcza, że była w promocji.



Moje włosy są lekko problematyczne i niezadowolone ze względu na ciągłe farbowanie od 6 klasy podstawówki, więc kocham każde odżywki obiecujące poprawę stanu włosów. Oczywiście nie wszystkie działają świetnie ale ja na blogu raczej chcę opisywać tylko dobre produkty. Z cyklu odżywek i szamponów napewno pojawi się jeszcze kilka wpisów.


Co do odżywki:







Opakowanie obiecuje nam intensywne 'total repair' w tylko jedną minutę, jednak oczywiście musimy potrzymać odżywkę lekko dłużej. Włosy po pierwszym zastosowaniu były miększe jednak nie sypkie. Odżywka nie ma irytującego zapachu co jest plusem. Konsystencja budyniu sprawia, że produkt nie spływa z włosów i miło się go nakłada mimo opakowania, które jest nieporęczne i wyleciało mi z dłoni milion razy. Próbowałam nakładać od razu na mokre włosy oraz na lekko podsuszone i lepsza jest ta druga opcja.

Używałam tej odżywki po ściąganiu czarnego koloru z włosów i sprawdziła się bardzo dobrze.

Wydajność przy stosowaniu 2-3 razy w tygodniu to 1,5 miesiąca przy włosach długości do ramion.

Cena, którą zapłaciłam to 2 euro z przeceny z 5,95. W Polsce cena to około 23 zł - jest to cena wygórowana, dlatego proponuję czekać na obniżki;)

Ja chętnie kupię ją ponownie jeżeli znajdę w cenie do 15 zł.

Plusy:
  • Szybkie działanie
  • Maska zredukowała rozdwojone końcówki
  • Mniej złamanych włosów
  • Niweluje efekt siana




Minusy:
  • Cena
  • Opakowanie w formie słoiczka, który wyślizguje się z mokrych dłoni





Lubicie odżywki? Wolicie drogeryjne czy profesjonalne?

xoxo

10 komentarzy :

  1. To może mi sprzedasz informację gdzie mogę dostać olejek rycynowy? Apteka, drogeria?
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. apteka lub sklep zielarski, cena okolo 3-5 zł:) dzięki:)

      Usuń
  2. ja używam 3 odzywki z gliss kura

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez mam jeszcze kilka;) dzieki za odwiedziny

      Usuń
  3. Lubie te odżywki z Gliss Kur'a, dzisiaj kupiłam właśnie tą :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieję, że u Ciebie również dobrze się sprawdzi:) dzięki za wizytę

      Usuń
  4. kiedyś regularnie stosowałam maski z Gliss Kur i byłam bardzo zadowolona

    http://stylezjia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciesze się, też jestem zadowolona:)

      Usuń
  5. Witaj :) Również posiadam tą odżywkę od uhuhu 2 lat ponad :) i mam większą połowę dobrze działa jednak mało kiedy ją stosuję o wile bardziej wolę Biovax pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja teraz stosuje odzywke yves rocher ale mam zamiar wybrac sie do apteki po biovax:)

      Usuń

Dziękuję za komentarz - w ramach rewanżu chętnie odwiedzę Twojego bloga:)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka