Obserwatorzy

Translate

Inositol Vegetal

 'Obsesja' zatrzymywania młodości zaczyna się wcześnie, moja dopadła mnie w wieku 20 lat.
Wtedy też postanowiłam zainwestować w dobry krem aby uspokoić swoje sumienie.
Nie chciałam agresywnego kremu przeciwzmarszczkowego dla kobiet po pięćdziesiątce, wybrałam więc coś z gamy 25+. Jako, że miałam problem z cerą w kolorze ziemi, dodatkowo poniszczoną walką z trądzikiem, mój wybór padł na Inositol Vegetal Yves Rocher, ponieważ zachęcił mnie jego opis.



 Nie zawiodłam się na nim, po miesiącu stosowania kremu wygląd mojej cery znacznie się poprawił. Zniknęły nierówności, skóra wygładziła się i odzyskała ładny kolor i blask.
Krem posiada kwasy owocowe AHA przez co działanie lekko złuszczające. Zapach jest bardzo miły, krem na moje oko posiada rozświetlające nienachalne drobinki, jest nietłusty, szybko się wchłania, doskonały pod makijaż. Jest wydajny, jeden słoiczek wystarcza na około 2 miesiące.



Jedynym jego minusem jest regularna cena - 75 zł za 40 ml. Fajnym pomysłem jest, że gdy krem się skończy, możemy zakupić uzupełniacz w niższej cenie.
 Plusy:
  • przywraca blask
  • ma lekkie działanie złuszczające
  • wygładza
  • zapach
  • wydajność
  • możliwość zakupienia uzupełniacza
Minusy:
  • wysoka cena



Natychmiastowe rozświetlenie:)


Krem jest warty naszej uwagi jeżeli mamy problem z cerą zmęczoną, bez blasku i chcemy zacząć dobrze naszą przygodę z preparatami przeciwzmarszczkowymi. Kremik będzie również dobrym prezentem dla mamy czy starszej koleżanki. Ja na pewno zakupie go ponownie, jednak poczekam na promocję.

Polecam.

Krem dostępny tutaj.
Uzupełniacz dostępny tutaj.





Jakich kremów przeciwzmarszczkowych używacie jeśli wogóle? A może jest to wam niepotrzebne?
Zdecydowałybyście się na kupno Inositol Vegetal?

 ------
Zachęcam również do obserwowania i zapraszania koleżanek (czy też kolegów:P) na mojego bloga, ponieważ gdy uzbieram 50 obserwatorów zorganizuje rozdanie! Nagrody dla Was już zakupiłam i czekam na upragnioną liczbę obserwujących.
Stay tuned!!!! 

26 komentarzy :

  1. Pierwszy raz o nim słyszę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie słyszałam o tym kremie, mam 24 lata i zastanawiam się nad zakupem jakiegoś kremu bo zaczynam powoli zauważać "pierwsze zmarszczki mimiczne";/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj mnie też to czeka ale to nie jest koniec swiata:) moja kolezanka bardzo chwali sobie ten kremik http://www.yves-rocher.com.pl/twarz/przeciwzm_25_plus/inositol_vegetal/krem_na_dzien_pierwsze_zmarszczki

      Usuń
  3. ja jeszcze nie mam tej obsesji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie słyszałam o nim jeszcze:):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o dla wielu osób dziś premiera:)

      Usuń
  5. Nie słyszałam o nim, ale jestem za młoda ;)
    Obserwuje również :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zachęcający ten kremik ... za 2 miesiące kończę 25 więc wydaje się być idealnym prezentem :-) chociaż mimo wieku wyglądam na dużo młodszą

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  7. Ja też nie słyszałam :) Może obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. pierwszy raz o nim słyszę. :)

    Zapraszam i napisz jeżeli obserwujesz, rewanżuję się. :*
    www.treasurre.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiscie zaraz wpadne i zaobserwuje:)

      Usuń
  9. ja też nie mam obsesji mimo że jestem trochę starsza:] a rozświetlenie faktycznie widać :]

    OdpowiedzUsuń
  10. hm... zastanawiam się czy może nie powinnam zainwestować w taki jakiś kremik. Zbiłaś mi klina teraz!

    OdpowiedzUsuń
  11. chyba spróbuję:D Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja nie kupię, ale może któraś z was skorzysta:
    http://allegro.pl/yves-rocher-inositol-vegetal-krem-na-dzien-i2220021243.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale reklama!!:) ale produkt wart kupna:)

      Usuń
  13. Hmm.. ja kremów przeciwzmarszczkowych jeszcze nie używam, ale zapewne niebawem będę musiała się za takowymi rozejrzeć.
    W tym rzeczywiście cena zniechęca ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jednak warto zainwestować, ja bardzo polecam !! czesto jest promocja 2 w cenie 1 wtedy tym bardziej warto:)

      Usuń
  14. Świetny blog !!! <3 zapraszam do siebie ! :* + obserwuje :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuję! ja również obserwuję:)

      Usuń

Dziękuję za komentarz - w ramach rewanżu chętnie odwiedzę Twojego bloga:)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka