Obserwatorzy

Translate

Jak schudnąć 5kg w dwa miesiące? Poradnik skierowany dla ludzi, którzy nie mogą ćwiczyć. Część 1

5 kg wydaje się być małą liczbą, jednak w skali dwóch miesięcy uważam to za duże osiągnięcie. Od pewnego czasu testuje różne metody pozwalające na schudnięcie szybciej lub wolniej, niektóre są kompletną klapą i stratą czasu a inne działają szybko.
Oczywiście, wiem, że najlepszą metoda byłoby pójście na siłownię, jednak ja nie mogę ćwiczyć, ponieważ z niewyjaśnionych przyczyn robi mi się wtedy bardzo słabo i mam tak już od 5 klasy podstawówki.
Metody jakie proponuję szczególnie skierowane są dla osób, które nie mogą za dużo ćwiczyć fizycznie i przez przyjęcie pewnych zasad nie tylko żywieniowych, ale też jeśli chodzi o zmianę planu dnia i odżywiania chcą zrzucić kilka kilogramów bez efektu jojo. Zaznaczam też, że nie jestem dietetykiem i każdą metodę przetestowałam na sobie. Powieść pojawi się w kilku odcinkach:)


  1. Nastawienie psychiczne
    Jest strasznie ważne, ponieważ gdy uważamy się za osobę grubą taką się stajemy i jest to smutna prawda. Wtedy też czujemy się brzydcy i nieatrakcyjni i tak jak widzimy siebie, widzą nas ludzie. Nie będę sypać filozoficznymi banałami, gdy ja zmieniłam swoje nastawienie i przestałam się uważać za osobę grubą (nie cierpię określeń: puszystą, przy kości) świat po prostu stał się lepszy.

      1. Suplement/wspomagacz

Nastawienie psychiczne wspomoże dobry suplement. Damy sobie wtedy poczucie, że dodatkowo coś robimy. Wiele ludzi uważa, że tego typu produkty nie działają. Oczywiście, że nie działają gdy nie trzymamy diety!! Sama na sobie sprawdziłam ich wiele, po tanie aż po sięgające ceny 100 zł. Kupujmy je tylko w aptece lub sklepach zielarskich. Sprawdźmy wcześniej, czy nie jesteśmy uczuleni na składniki zawarte w suplemencie. Przestrzegajmy zalecanych dawek. Ja obecnie stosuję kurację z tej strony http://www.herbsecret.pl/index.php?page=kuracje&id_kuracja=20.

                       3.Wybór diety, plan dnia
W internecie do wyboru mamy multum diet, polecam poświęcenie większej ilości czasu na zapoznanie się z każdą z nich, wybierzmy dietę, w której występują produkty, które lubimy i które można przyrządzić w wielu wariacjach. Nie polecam diet, które bazują tylko na jednym produkcie czyli np. kapuście czy buraku ponieważ dieta szybko nam się znudzi i będziemy sięgać po rzeczy, które nam nie pomogą. Ja wybrałam dietę plaż południowych.



    4. Oczyszczanie
    Jest jednym z ważniejszych etapów. Nie należy go pomijać i polecam robić to w wolny dzień aby uniknąć rozkojarzenia w pracy czy w szkole, najlepiej znaleźć sobie zajęcie na cały dzień w postaci domowego spa czy coś co pozwoli nam się zrelaksować i nie myśleć o jedzeniu. Ja nauczyłam się, że potrzeba jedzenia często niepotrzebnie dudni nam w głowie, zaryzykuję stwierdzenie, że to nasza głowa jest głodna a nie brzuch:)

Oczyszczanie polecam rozpocząć od przygotowania mikstur opisanych tutaj, do wyboru lekko kwaskowata cytrynowa lub buraczana. Polecam wypić 4 szklanki w dzień oczyszczania.




To część pierwsza, wkrótce zapraszam na część następną z fotkami przed i po:)

10 komentarzy :

  1. Podoba mi się ta oczyszczająca mikstura. A ze swojej strony dorzucam drobne tricki-rady, jak schudnąć (a bardziej jak zachować zdrowie) bez typowego rozumienia diety jako wyrzeczenia:) http://www.przyslijprzepis.pl/note/jak-schudnac-bez-diety-cud

    OdpowiedzUsuń
  2. ahh , czekam z niecierpliwością <3
    obserwuje i również zapraszam do obserwacji :)
    będę zaglądać częściej :) :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow ;o ineteresujące ;)

    Zapraszam do wzięcia udziału w AKCJI ZAPUSZCZANIA włosów ;) Zasady są proste;) Więcej u mnie na stronie ;)
    http://uroda-kosmetyki-opinie.blogspot.com/2012/03/akcja-zapuszczanie.html

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo pomocne rady ja po raz kolejny zaczynam dietę i na pewno się przydadzą - i mam nadzieję że mi się teraz uda;D
    dodaję do obserwowanych i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz - w ramach rewanżu chętnie odwiedzę Twojego bloga:)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka