Obserwatorzy

Translate

Kawowe masło i miłe wyróżnienie


Firma Joanna jest szeroko Wam znana i lubiana, ja też często po nią sięgam. Jakiś czas temu kupiłam kawowe masło do ciała Naturia. Uważam, że jest ono warte zaprezentowania z kilku względów, między innymi:



  • świeży, kawowy zapach, jak dla mnie nie chemiczny, długo utrzymujący się
  • fajna w stosowaniu konsystencja
  • szybko się wchłania
  • skóra jest nawilżona
  • bardzo wydajny słoiczek
  • cena 8,90 jest naprawdę atrakcyjna.


Jedyne minusy masła to: nawilżenie któro utrzymuję się u mnie tylko dwie lub trzy godziny po czym muszę ponowić aplikację. Nie zraża mnie to jednak i chętnie sięgne po masełko ponownie, planuję też kupić inne zapachy jeśli takowe są dostępne.



Stosujecie masła z Joanny? A może macie swoje ulubione innej marki?

-----------
Po raz  kolejny zachęcam również do obserwowania i zapraszania koleżanek (czy też kolegów:P) na mojego bloga, ponieważ gdy uzbieram 50 obserwatorów zorganizuje rozdanie! Nagrody dla Was już zakupiłam i czekam na upragnioną liczbę obserwujących.
Stay tuned!!!!  
 -------------------

Dzisiaj spotkała mnie również miła niespodzianka, mianowicie na fanpage Yves Rocher Polska na facebooku opublikowano moją recenzję kremu INOSITOL VEGETAL:)



 Bardzo mnie to ucieszyło:) Mam już przygotowane recenzje innych kosmetyków tej firmy, pojawią się one tutaj niebawem:)



15 komentarzy :

  1. uwielbiam masła do ciała :)
    oczywiście gratuluje publikacji recenzji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a jakie lubisz najbardziej?:D dzięki:*

      Usuń
  2. ciekawe, uwielbiam masła, musy, balsamy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciesze się:) ja chętnie spróbowałabym musu:)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Taaak lubie ten zapach chociaz nie przepadam za kawą:)

      Usuń
  4. Miałam go i byłam z niego bardzo zadowolona :)
    Ewciu świetna recenzja :* :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze nigdy nie stosowałam żadnego masła XD
    Ale właśnie chciałabym jakieś zakupić :)
    Pewnie świetnie pachnie ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pachnie bardzo milo:) jesli szukasz jakiegos to polecam wyżej wymienione cena okolo 9 zl a duza wydajnosc i dobre dzialanie:)

      Usuń
  6. oj wygląda zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz - w ramach rewanżu chętnie odwiedzę Twojego bloga:)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka