Obserwatorzy

Translate

KissBoxowa wpadka

Pod koniec stycznie postanowiłam zakupić lutową edycję kissboxa. Wpłaciłam pieniądze i czekałam na przesyłkę, na walentynki wszyscy dostali swoje pudełka ja natomiast nie. Firma tłumaczyła się 3% zwrotem paczek. Po około 2 tyg postanowiłam napisać do firmy
o zwrot pieniędzy lub wysłania mi pudełka ponownie. Po wymianie maili z firmą w dniach 23.02 oraz 2.03 otrzymałam jedynie obietnicę zwrotu 25 zł których do dziś (7 marca) nie otrzymałam.
 Załączam fragmenty korespondencji z firmą:





Firma najwyraźniej jest nierozgarnięta ponieważ 3 razy podawałam im dane i numer konta jednak nie potrafią oni zwrócić mi pieniędzy. Jestem zbyt małym graczem i nie zamierzam uprawiać 'hejterstwa' jednak szkoda, że firma zarządzająca KissBoxem strzela sobie we własne kolano, ponieważ bardzo kibicowałam ich pomysłowi. Smutny jest również sposób traktowania klienta, który jest chętny do nabycia produktu teraz i w przyszłości. Niestety najwidoczniej nie jestem godna otrzymania pudełka:)





/Edit 8.03:

Dziwnym trafem dzień po opublikowaniu wpisu firma zrobiła to, czego nie potrafiła przez 3 tygodnie, mianowicie na moim koncie znalazł się zwrot pieniędzy. Nie zamierzam jednak dziękować za to firmie ponieważ to był jej obowiązek. Nie usunę również wpisu bo nie można wymazać tego, co się stało.




 Zalecam ostrożność w podejmowaniu podobnych zakupów i korzystaniu tylko ze sprawdzonych firm:)

Pozdrawiam i dziękuję za wszystkie komentarze.

24 komentarze :

  1. O rany, to straszne, że tak traktują ludzi. Chociaż może jeszcze warto poczekać kilka dni na ich reakcję... I dlatego właśnie nie lubię nic załatwiać przez intenet, jeżeli nie jestem do tego zmuszona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj czekam już od 23 lutego to bardzo długo, wysyłałam maile i tylko obiecują, może dziś się uda... masz rację, najlepiej wszystko załatwić normalnie, a szczególnie kupowanie kosmetyków;)

      Usuń
  2. Ale postępowanie ;/ Powiem szczerze, że podobają mi się te pudełka, są bardzo urocze, ale jakoś szkoda mi pieniążków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi już też, zwłaszcza, że podrożały do 35 zł, za tą cenę można mieć już dobrą rzecz:)

      Usuń
  3. O kurcze ale jaja ! ja też chciałam zamówic go sobie ale chyba już podziękuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak widać szkoda zachodu:) dzięki za odwiedziny:)

      Usuń
  4. zrób coś z tym koniecznie! ja się sądziłam o 50 zł niezwrócone! i wygrałam, nie pozwól sobą pomiatać, zrób to też dla innych, będą pilnować !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na razie wystosowałam kilka maili, jesli do piątku nie otrzymam zwrotu wystosuje kolejny informujący o ostatecznym terminie dla nich:) problemem takich firm jest myślenie, że klient to głupia wymalowana lala:) dzięki za wsparcie:)

      Usuń
  5. Dokładnie, zrób coś z tym kochana.
    Chciałam Cię obserwować, ale nigdzie nie widzę takiej opcji??
    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już dodałam widget z boku także zapraszam:) dziękuję za odwiedziny:)

      Usuń
    2. Już Cię obserwuję :)
      Kochan, Ty umiesz dodawać zakładki na bloga?

      Usuń
    3. zakładki czyli? te stronki u góry?:)

      Usuń
    4. Tak właśnie te ;)
      Napisz proszę do mnie maila: orzeszek0307@interia.pl
      Będę miała do Cia małą prośbę ;)
      Jeśli mogę?

      Usuń
    5. oczywiście, już piszę do Ciebie:)

      Usuń
  6. jesteś pewna że to nie jest jakieś oszustwo ? Masz jakiś dowód na to że inne osoby dostały takie pudełko ?


    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dowód jedynie w postaci pochwał i zdjęć otrzymanego pudełka przez inne osoby:) dzięki za komentarz i chętnie Cię odwiedzę:)

      Usuń
    2. yhym, możesz spr też tutaj http://shinybox.pl/?ref=88f33ac akcja chyba dosyć podobna , nie trzeba za nic płacić, tylko polecać znajomym ;) nie wiem czy to wszystko jest tak jak tam piszą ale warto spr ;)

      Usuń
    3. widziałam to ale boję się już tych boxów:)

      Usuń
    4. Kochana, już to mam zrobione :)

      Usuń
    5. ciesze się!! i gdzie był problem? tam gdzie przypuszczałam czy gdzieś indziej?

      Usuń
  7. Bardzo nie fajna sytuacja, ja na szczęście nie skusiłam się na zakup.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na szczescie, nie warto:) dzieki za odwiedziny

      Usuń
  8. Bardo nieprzyjemne postępowanie.

    zapraszam częściej do mnie <33



    http://beauty-of-the-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj niestety. dobrze, ze zwrócili pieniądze! jasne chetnie wpadne:)

      Usuń

Dziękuję za komentarz - w ramach rewanżu chętnie odwiedzę Twojego bloga:)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka