Obserwatorzy

Translate

Kolejne zakupy


Wybrałam się do apteki po nizoral, jednak zamiast niego kupiłam kilka produktów z Ziaji:








  • Szampon przeciwłupieżowy Biosulfo
  • Odżywka przeciwłupieżowa bez spłukiwania
  • Żel myjący antybakteryjny




Szampon Biosulfo, czyli siarkowy po pierwszym użyciu pozytywnie mnie zaskoczył. Przede wszystkim zapach siarki jest praktycznie niewyczuwalny! Używałam wcześniej szamponu siarkowego z Joanny i niestety przestałam ze względu na jego intensywny zapach. W szamponie Ziaji tego problemu nie ma, dodatkowo dobrze się rozprowadza i miło się go używa.



Odżywki Ziaji kupuję często, głównie ze względu na ich cenę (do 6 zł). Moim zdaniem ich odżywki sa godne polecenia i nie gorsze niż produkty droższe. Tym razem zdecydowałam się na odżywkę przeciwłupieżową bez spłukiwania. Pierwsze wrażenia to przede wszystkim miły zapach, oraz fakt, że nie trzeba dużej ilości odżywki, aby pokryć całą głowę:)




Żel myjący zakupiłam, ponieważ kończy się mój effaclar z la roche posay, który jest świetny i dobrze się u mnie sprawdza, jednak szukam tańszej alternatywy i mam nadzieję, że żel 'ziajowy' spełni swoje zadanie.
Z tej samej gamy zakupiłam ostatnio również krem i tonik.

Za wszystko zapłaciłam 22,70!!!!! o 13 złotych taniej niż nizoral po który przyszłam i którego w końcu nie kupiłam:))

Miła pani dorzuciła także dwie próbki w postaci szamponu oraz chusteczki samoopalającej.



Używacie szamponów i odżywek ziaji?

Zachęcam również do obserwowania i zapraszania koleżanek (czy też kolegów:P) na mojego bloga, ponieważ gdy uzbieram 50 obserwatorów zorganizuje rozdanie! Nagrody dla Was już zakupiłam i czekam na upragnioną liczbę obserwujących.
Stay tuned!!!!

18 komentarzy :

  1. Nie mialam jeszcze szamponu takiego ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też jeszcze nie miałam szamponu takiego :D :)
    Daj znać jaki jest? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo fajny, troche poużywam i napiszę poemat o nim:)

      Usuń
  3. tak to jest z tymi zakupami, idziemy po jedną rzecz a wychodzimy z pełnymi torbami :P

    OdpowiedzUsuń
  4. lubię tą serię kosmetyków do włosów z ziajki polecam bardzo szampon do włosów przetłuszczających się jest rewelacyjny.. odżywki też niczego sobie

    OdpowiedzUsuń
  5. lubie kilka produktow od nich :)

    aj mama Ci go ukradla? :D no to niezle..moja tez mi chce podkrasc troche mojego nuxe, ale sie nie daje ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie daj sie!!!:D inaczej stracisz caly jak ja:P

      Usuń
  6. Ziaja=cudowne kosmetyki.:) Pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  7. różowe są swietne, ale wczoraj wykupili mój rozmiar...mam nadzieje,że bd dostawa , bo inaczej bd płakać >.<

    dziękuje za komentarz,oraz zapraszam do siebie jak najczęściej i zachęcam do komentowania :) LOOK-TOOK.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja bym chciala żółte i granatowe:) będę wpadać!

      Usuń
  8. Poluję na ten żel do twarzy, ale nie mogę się ostatecznie zdecydować, czy zakupić właśnie ten, czy może lepiej jakieś naturalne mydło, np. Alepp. Mam nadzieję, że pojawi się jakaś recenzja żelu Ziaji ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pojawi się tonik, krem oraz żel także będzie do wyboru:) slyszalam o mydle alepp duzo dobrego takze ja bym nie mogla sie zdecydowac i kupilabym to i to:D

      Usuń
  9. mam szampon z ziaji i jest bardzo ok:) zapraszam do siebie na rozdanie i do obserwowania:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz - w ramach rewanżu chętnie odwiedzę Twojego bloga:)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka