Obserwatorzy

Translate

L'biotica BIOVAX Opti Cure

Witam.

Jakiś czas temu w aptece jako gratis przy zakupie witamin L'biotica (27 zł) otrzymałam gratis w postaci 15ml serum do paznokci. Wcześniej nie miałam niczego podobnego, więc chętnie zabrałam się do próbowania. W pracy codzień noszę lateksowe rękawiczki, co za tym idzie dłonie i paznokcie często są w opłakanym stanie. 





Serum sprawdziło się dobrze, paznokcie stały się mniej łamliwe a skórki nawilżone, jednak produkt niestety jest mało wydajny;( nie mniej jednak po 2 tyg stosowania zostało oficjalnym ulubieńcem lutego;) 








Plusy:
natychmiastowy efekt błyszczących paznokci
nawilżenie skórek
zapach (łagodny, nie narzucający się)
skład bez parabenów i sls
żelowa, szybko wchłaniająca się konsystencja



Minusy:
Wydajność
Trudna dostępność





A wy próbowałyście już takich produktów? Możecie coś polecić?



XOXO

4 komentarze :

  1. uh. już pomyślałam kupuję, ale na 2 tygodnie... chyba nie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety to jedyny minus, ale może nieekonomicznie go używałam;)

      Usuń
  2. Ja używam z ich produktów odżywek, szamponu i od jakiegoś czasu kremu regenerującego rzęsy - świetny jest, niebawem kończę kurację, więc napiszę coś więcej ;)
    Natomiast o tej odzywce nie słyszałam - więc może się skuszę ;)


    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do mnie,
    może będziesz miała ochotę na rozdanie?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki, skorzystam z rozdania:) czekam na newsy o kremie do rzęs!

      Usuń

Dziękuję za komentarz - w ramach rewanżu chętnie odwiedzę Twojego bloga:)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka