Obserwatorzy

Translate

Małe zakupy w Yves Rocher

Kwotę na ostatnie :( w tym miesiącu zakupy przeznaczyłam jak zawsze na obkupienie się w Yves Rocher. Oto co dorwałam w ostatnich dwóch zamówieniach:




Żel wyszczuplający cytrynowo kolendrowy i peeling z tej samej linii. Nowość na wiosnę w atrakcyjnych cenach.

7 dniowy program oczyszczający w cenie 14,90.

W środku trzy produkty.

W sklepie online widziałam również kurację nawilżającą, niestety chwilowo niedostępną. Zamówię następnym razem jeśli się pojawi:)







Szampon do włosów suchych i przeciwłupieżowy






Do włosów suchych z wyciągiem z owsa, a przeciwłupieżowy z wyciągiem z nasturcji.



Odżywka do włosów przywracająca blask z wyciągiem z nagietka



Jestem jej dzuałania bardzo ciekawa:)






Rewitalizująca 3 minutowa maseczka z wyciągiem z owocu granatu
















 Z linii 3 minutowych maseczek posiadam jeszcze cytrynową odświeżającą i lubię jej używać..













Jako gratisy dodano:










Balsam vanilla noire







Błyszczyk i kosmetyczka.


Torba na zakupy.














Używacie którejś z tych rzeczy? Jak często kupujecie kosmetyki?

24 komentarze :

  1. Fajny ten blyszczyk z kosmetyczka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. miałam ten szampon z owsa:) Bardzo dobry:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam taką odżywke i jest świetna, ciekawe czy w połączeniu z szamponem będzie lepsza:)

      Usuń
  3. ja już dwa razy zamawiałam :) lubię to, że dają zawsze jakieś prezenty!

    OdpowiedzUsuń
  4. 7 dniowy program oczyszczając?
    mogłabyś dać znać czy działa, warto kupić?
    kupiłaś o w sklepie czy w sklepie internetowym?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kupiłam w sklepie internetowym ale jak dziś chcialam wrzucic linka to nie moglam znalezc:( napisz do nich na bok@yves-rocher.com.pl i zapytaj, bardzo miła pani zawsze szybko odpisuje! a co do działania, po dwoch dniach jeszcze zbyt wiele nie moge powiedziec, napewno wrzuce recenzje jak skoncze:)

      Usuń
  5. Uwielbiam Yves Rocher, ale tego jakoś nigdy nie używałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez bardzo lubie YR, tez duzo od nich jeszcze przede mną:)

      Usuń
  6. żel wyszczuplający ? pierwsze słyszę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wyszczuplajacy oczywiscie z przymrużeniem oka bo takie cuda nie istnieją:)

      Usuń
  7. Jestem bardzo ciekawa jak będzie działał ten 7dniowy program oczyszczania cery. Daj znać kiedy zaczynasz i kończysz, bo jestem ciekawa rezultatów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj, stosuje juz drugi dzien i jak na razie duzo nie moge powiedziec:( gdy pojawia sie rezultaty oczywiscie dam znac:)

      Usuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wiem jak to jest. Ja dopiero zaczynam, a praktyki są na 3 roku :) Ale jak się dowiem to dam Ci znać, choć wydaje mi się, że to nie przeszkadza.

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. oj szkoda ale sa rozne inne rzeczy tansze i lepsze:)

      Usuń
  11. bardzo mnie zainteresowała ta maseczka 3 minutowa :D coś w sam raz dla takiego lenia jak ja :D Jestem ciekawa działania tej maseczki do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. świetne są te 3 minutowe maseczki, ja kocham cytrynową:)

      Usuń
  12. Jak dotąd nic nie miałam tej firmy. Jestem ciekawa tego żelu i peelingu wyszczuplającego.
    Pozdrawiam
    ruda

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz - w ramach rewanżu chętnie odwiedzę Twojego bloga:)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka