Obserwatorzy

Translate

małe zakupy

W poniedziałek wieczorem trochę mi się nudziło aż do czasu małych zakupów online w polecanej przez zmalowaną (moje guru makijażowe) cocolita.pl. Zamówienie dostarczono pocztą bardzo szybko (jak na pocztę polską to naprawdę błyskawicznie:) już w czwartek rano.







  • paletka sleek storm
  • pędzelek do rozcierania elf
  • podkład mineralny sypki revlon (zapominam o wszystkich urazach do revlonu, zaledwie 21zł)


co uważacie o produktach sypkich i płynnych revlon?
lubicie sleek'a?


pozdrawiam
xoxo

























6 komentarzy :

  1. Ooo..! Pierwszy raz słyszę ;)
    ale ceny paletek mają naprawdę przyjemne :)
    Daj proszę znać, jak wypróbujesz, to może również się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. paletka świetna, polecam to moja druga sleek i jestem zadowolona, niedługo zamówię inne, podkład natomiast jak na razie dobrze matujący ale co dalej czas pokaże;) dzięki za odwiedziny!

      Usuń
  2. a jak z intensywnością kolorów? nie są stłumione?
    Chyba się skuszę za taką cenę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie zauważyłam aby byly stłumione, pigmentacja jest ok i trwałość bez bazy zaskakująco dobra:)

      Usuń
  3. nie używałam produktów revlon - jak dla trochę za wysoka półka cenowa
    mam też sleek storm i bardzo go lubię


    http://www.biemi-bo.blogspot.com/2012/02/uwaga-biemi-rozdaje.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. racja storm jest rewelacyjny:) ciesze się, że odwiedziłaś mojego bloga, zajrze do Ciebie i chętnie wezmę udział w Twoim rozdaniu:)

      Usuń

Dziękuję za komentarz - w ramach rewanżu chętnie odwiedzę Twojego bloga:)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka