Obserwatorzy

Translate

Maseczka cytrynowo drożdżowa


Jakiś czas temu przedstawiałam maseczkę drożdżową do włosów, teraz czas na kolejną. Jest to bardzo prosta w przygotowaniu maseczka, potrzebujemy jedynie dwóch składników - drożdży oraz cytrynę. Maseczka może być stosowana zarówno na twarz jak i na włosy, przy wariancie 'włosowym' do maseczki możemy dodać również olejek rycynowy. Przygotowanie:

Drożdże ucieramy z 10ml soku z cytryny na papkę odpowiednią do nałożenia na twarz, trzymając grubą warstwę około 15 min. Jeżeli chcemy maseczkę zastosować na włosy dodatkowo dodajemy olejek rycynowy, trzymamy włosy pod przykryciem 15 min, nie podgrzewając.

Ważne! Świeżo po 'wyciśnięciu' wyprysków możemy odczuwać pieczenie dlatego same musicie zdecydować czy wtedy jej użyć. Maseczka ma także działanie rozjaśniające przebarwienia.
Słyszałam, że takowa maseczka w połączeniu ze stosowaniem kosmetyków antybakteryjnych może wywołać uczulenie, jednak mnie nic takiego nie spotkało.


Stosowałyście już maseczkę cytrynowo drożdżową?:)

21 komentarzy :

  1. Nie mialam jeszcze tej maseczki ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam domowe maseczki ;) Ja bym musiała zastosować bez cytryny bo mam ciemne włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. drożdżowo piwną polecam na ciemne:)

      Usuń
  3. Widziałam gdzieś w sklepie maseczki drożdżowe, trochę się zdziwiłam ale faktycznie może coś dają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jakoś nie mam przekonania do drożdży...
    narazie w oczyszczanie bawię się po zastosowaniu masek głęboko oczyszczających, ale niebawem planuję zainwestować w profesjonalną maskę rozpulchniającą, np. z Bielendy albo Apisu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chętnie spróbowałabym bielendy, może wiesz o niej coś więcej?:)

      Usuń
  5. rozjaśnia przebarwienia oo..to coś dla mnie w takim razie

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie stosowałam, ale jestem ciekawa czy działa i jakie są efekty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moge powiedziec, ze na twarzy rozjasnia przebarwienia, a na wlosach z dodatkiem cytryny podkresla blond refleksy:)

      Usuń
  7. Bardzo przydatny post, uwielbiam maski!Pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
  8. Ja jeszcze nie,ale zachęca mnie to,że jest prosta w przygotowaniu. : )

    OdpowiedzUsuń
  9. Z chęcią wypróbuję, obserwuję!:)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie!

    http://yoursbeautyland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz - w ramach rewanżu chętnie odwiedzę Twojego bloga:)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka