Obserwatorzy

Translate

Mikstura aloesowo czosnkowa na trądzik



Wielu ludzi podchodzi sceptycznie do oczyszczających mikstur i ich działania, oczywiście po jednym użyciu takich mikstur efektów nie będzie, trądzik cudownie nie zniknie, dlatego polecam pić koktajl przez miesiąc dwa razy w tygodniu. Ja jestem fanką różnorakich miksur, które można przygotowac samemu, dlatego bardzo przypadła mi ona do gustu chociaż ze wzglęgu na kontrowersyjne połączenie składników wiele osób może jej nie polubić.

Miksturka o bardzo charakterystycznym smaku składa się z wody lub soku aloesowego i czosnku, czyli dwóch składników działających przeciwzapalnie i antybakteryjnie czyli rzeczy interesujacych nas w walce z trądzikiem:)


Przygotowanie:


Skład na szklankę 250 ml:

3 ząbki czosnku
100 ml soku lub wody aloesowej
150 ml wody niegazowanej
szczypta soli.


Trzy ząbki czosnku zgniatamy na papkę ze szczyptą soli. Dodajemy do 150 ml wody niegazowanej i czekamy około 30 min. Po upływie pół godziny szklankę uzupełniamy wodą lub sokiem aloesowym.


Smacznego :P



Lubicie czosnek i aloes? Stosujecie te składniki w swojej pielęgnacji?

12 komentarzy :

  1. Nigdy nie piłam takowej mikstury :D :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
    2. Ja tak samo nie pilam:)

      Usuń
  2. Aloes ma ponoć świetne działanie ;)
    Nie mam problemu z wypryskami , ale stosowałam kiedyś dla poprawy stanu włosów no i poprawił się stan skóry ;) ( stosowałam sam aloes - raczej sok hehe )

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę wypróbować bo co jakiś czas pojawia mi się trądzik;/;/ niestety mimo mojego wieku.:)Pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
  4. Mam zamiar w najblizszym czasie zaczal pic aloes, ale nie odwaze sie chyba dodac do niego czosnku :D

    Da sie to w ogole wypic? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń

Dziękuję za komentarz - w ramach rewanżu chętnie odwiedzę Twojego bloga:)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka