Obserwatorzy

Translate

Pierwsze rozdanie! Wiosenne oczyszczanie z beauty and stuff.


Zapraszam do wzięcia udziału w pierwszym organizowanym przeze mnie rozdaniu. Bardzo się cieszę, że blog spotkał się z Waszym zainteresowaniem i postanowiłam zrobić małe rozdanie. Przewidziałam dwa zestawy także zwycięskie będą dwie osoby;) Aby rozdanie miało sens, będzie ono aktywne gdy zbierze się co najmniej 25 uczestników. Rozdanie trwa od 31 marca do 30 kwietnia 2012.

Do wygrania:



zestaw 1:
żel Effaclar La Roche Posay
błyszczyk Deligloss Yves Rocher
szampon anti age Phytum active Yves Rocher
maseczka mincer
próbki


zestaw 2:
7 dniowy program oczyszczający sebo specific Yves Rocher
maseczka mincer
żel pod prysznic Fa Mystic Moments
pomadka witaminowa L'Appetit
próbki




Jeśli jesteś zainteresowana rozdaniem: zostań publicznym obserwatorem bloga, dodaj banerek w notce informującej o moim rozdaniu lub na pasku bocznym swojego bloga i w komentarzu tutaj napisz:

  • który zestaw chcesz otrzymać i dlaczego?
  • adres swojego bloga i gdzie wstawiłaś bannerek informujący o moim rozdaniu
  • pod jakim nickiem obserwujesz
  • swój adres e mail.
  • napisz również, czy akceptujesz regulamin. nie chcę niedomówień i chcę, aby wszystko przebiegło w miłej atmosferze.


Dla zainteresowanych regulamin:

Regulamin Rozdania Lectre.blogspot.com Beauty and Stuff









Bannerki:


Życzę powodzenia.

40 komentarzy :

  1. Ja oczywiście się zgłaszam ;)
    aa nowa notka o naszej akcji już jest ;) oczywiscie jako uczestniczka zostałaś umieszczona (Twój blog ) w paseczku bocznym ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. aaa i jeszcze pytanko ;) gdzie mam odpowiedziec na te pytania ;) pod tą notka ? czy jak ;>

    OdpowiedzUsuń
  3. ok za moment się do tego zabiorę ;)

    Zapraszam do udzielenia odpowiedzi na pytania związane z akcja ;) Pod moim nowym postem ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. szkoda ze tylko dla zamieszkujacych teren Polski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety nie stac mnie na wysylke za granice:*

      Usuń
  5. Zestaw 2, gdyż zawiera produkty z którymi nie miałam jak dotąd do czynienia

    aknezz.blogspot.com zdjęcie na pasku bocznym

    obserwuję: aknezz

    mail: aknezz.blogspot@gmail.com

    akceptuję regulamin

    OdpowiedzUsuń
  6. -Zestaw 2 gdyż bardzo zaciekawił mnie ten 7-dniowy program oczyszczający mojej ulubionej firmy Yves Rocher.
    -www.bordoweszpilki.blogspot.com / pasek boczny
    -Bordowe Szpilki
    -Akceptuję Regulamin


    Pozdrawiam Cię:*

    OdpowiedzUsuń
  7. -Podoba mi się bardziej zestaw numer 2. Bardzo zainteresował mnie 7 dniowy program oczyszczający sebo specific Yves Rocher. Myślę, że te produkty nadawałyby się do pielęgnacji mojej cery. Poza tym bardzo lubię maseczki Mincer oraz z chęcią przetestowałabym próbki. :)

    -Adres notki o rozdaniu na blogu: http://morenita-natural.blogspot.com/2012/03/rozdania-kosmetykow.html
    -Obserwuję jako: Morenita
    -E-mail: morenita.w@gmail.com
    -Akceptuję regulamin.

    OdpowiedzUsuń
  8. Obserwuje: wiolkaa93
    mail: mojczyk@wp.pl
    notka: http://mojepasje-wiolkaa93.blogspot.com/2012/04/rozdanie.html
    akceptuje regulamin
    wybieram zestaw: 1 ponieważ kocham ten żel pod prysznic i ta maseczka wygląda interesująca więc chętnie poznałabym jej działanie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Obserwuje jako hondzia5xd
    Wybieram zestaw nr 1, poniewaz chcialabym przetestowac ten szampon.
    e-mail: hondaa21200@tlen.pl
    Wstawiłam banner po lewej stronie bloga: www.prohibited-power.blogspot.com
    oczywiscie akceptuje regulamin

    OdpowiedzUsuń
  10. Obserwuję jako style of life.
    http://karolina-mularczyk.blogspot.com/p/rozdania.html
    Wybieram zestaw drugi ponieważ bardzo mi się spodobał żel pod prysznic Fa i chętnie przetestowała bym 7 dniowy program oczyszczający sebo specific Yves Rocher.
    karolina1231491@wp.pl
    Akceptuje regulamin.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam się!!:))

    Obserwuję jako: QuadraturaQua

    E-mail: quadratura@prokonto.pl

    Adres bloga: http://quadraturaqua.blogspot.com/
    banner wstawiłam w lewej kolumnie:)

    Chciałabym otrzymac zestaw nr 2. Program oczyszczający Yves Rocher kusi niemiłosiernie! :) Żel pod prysznic zawsze się przyda, gdyż jestem osobą często siedzącą na walizkach:) A pomadka.. moja gdzieś mi ostatnio zaginęła w akcji więc muszę się rozglądnąć za nową. Ah, zestaw idealny:))

    Zgadzam się z regulaminem rozdania na blogu Beauty and Stuff.

    OdpowiedzUsuń
  12. Obserwuję jako: Nimva
    e-mail: nimva@op.pl
    adres bloga: http://babska-torebka.blogspot.com/
    banner wstawiłam w pasku bocznym
    akceptuję regulamin

    Chciałabym otrzymać zestaw nr 1, ponieważ jest tam błyszczyk, dla którego bym mogła zabić :P Jestem również ciekawa żelu La Roche Posay, ponieważ czytałam wiele pozytywnych opinii o tej firmie, a nie miałam jeszcze okazji niczego wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  13. 1. Chciałabym otrzymać zestaw nr 1 ponieważ jest tam błyszczyk którego uwielbiam, a także maseczka z którą nigdy nie miałam doczynienia ale uwielbiam tego typu kosmetyki, więc chciałabym ją wypróbować. ;) inne rzeczy też są dla mnie bardzo fajne, jednak te dwie wymienione wyżej najbardziej chciałabym miec. ;p
    2. wstawiłam link do notki i obrazek, może być? nie znam się zbytnio jeszcze na wstawianiu banerów i blogrollów, więc to taki zamiennik ;) http://raastay.blogspot.com/2012/04/hej-przepraszam-was-ogromnie-za.html#comment-form
    3. raastay
    4. marta88@vp.pl
    5. akceptuje regulamin.

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgłaszam się :)
    1. Wybieram zestaw nr. 2, ponieważ wydaje się atrakcyjniejszy.
    2. W notce o tagu jest wzmianka o tym rozdaniu
    3. Obserwuję jako Agnieszka
    4. mail agnieszka.tcz@o2.pl
    5. akceptuję

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgłaszam się :)
    Wybieram zestaw pierwszy ponieważ mam ostatnio ma łe problemy z cerą, a żel effaclar znany mi jest z uleczania niedoskonałej skory :)
    Obserwuję jako: Izunienka
    Dodałam baner na pasku bocznym http://kosmetyczna-ja-i-on.blogspot.com

    Mój mail: iza.izunienka@gmail.com

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I naturalnie akceptuję regulamin :)

      Usuń
  16. zgłaszam się
    1.siedziałam dobre 15 minut i zastanawialam się, który zestaw wybrac i dalej nie moge podjać decyzji, zrobiłam wyliczanke, wypadło na 2.Ale sama nie wiem,najchetniej wzielabym udział w obu,ale zasady to zasady :) i zel mnie kusi i ta terapia 7 dniowa... ehh
    2. na pasku bocznym buka123.blogspot.com
    3.obserwuję jako buka123
    4.mail mysia93@gmail.com
    5 akceptuję

    OdpowiedzUsuń
  17. a co ja się zastanawiam, obliczyłam prawdopodobioenstwo i moje szanse sa znikome :P

    OdpowiedzUsuń
  18. zgłaszam się;)
    Nie pogardziłabym zestawem 1, zawsze chciałam wypróbować produkty La rose Posay i nie miała okazji;( więc może teraz sie uda;)
    Obserwuje jako : stachurka20
    Notka o rozdaniu po lewej na basku bocznym:
    http://stachurka20-mojemalekrolestwo.blogspot.com/
    mail: stachurka20@interia.pl
    Akceptuje regulamin;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wybieram zestaw numer 2 ,gdyż potrzebuje nowej pomadki a ta by się świetnie nadawała, a poza tym chciałabym przetestować ten siedmiodniowy program oczyszczający ,ponieważ jestem ciekawa co to takiego jest i czy coś zadziała ;)
    fashion--bella.blogspot.com, wstawiłam w pasku bocznym
    obserwuje jako brilliant_world
    mail : brilliant_world@poczta.onet.pl
    regulamin akceptuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Obserwuję jako My own style.

    Wybieram zestaw drugi ponieważ bardzo mi się spodobał żel pod prysznic Fa i chętnie przetestowała bym program oczyszczający sebo specific Yves Rocher.
    paulina_mrr@interia.pl
    Akceptuje regulamin.

    OdpowiedzUsuń
  21. chciałabym zestaw nr 1, ciekawi mnie żel Effaclar La Roche Posay- tyle o nim słyszałam, a jakoś nie po drodze mi było żeby go zakupić. Szczęściu trzeba pomagać :D
    Obserwuje jako : madziowa
    Notka:
    http://wiolka94.blogspot.com/p/rozdania.html
    mail: magdalena-lenckowska@wp.pl
    Akceptuje regulamin;)

    OdpowiedzUsuń
  22. chciałabym zestaw nr 2, ciekawi mnie żel od La Roche Posay :)
    Obserwuje jako : wiolka94
    Notka: http://wiolka94.blogspot.com/p/rozdania.html
    mail: wioleta-lenckowska@wp.pl
    Akceptuje regulamin;)

    OdpowiedzUsuń
  23. "Dwójkę, dwójkę wybierz Panie" - to jeden z moich ulubionych cytatów ze Shreka;)
    Jak się domyślasz nie wybieram pierwszego zestawu, przede wszystkim dlatego, że w jego skład wchodzi szampon anti age Phytum active Yves Rocher. Nie mam nic do tej firmy, ale pomimo namów koleżanki, która ostrzegała mnie przy okazji kolejnych urodzin, że po dwudziestce skóra przestaje produkować kolagen i trzeba dbać o to by uchronić ją przed zmarszczkami, nie zamierzam się poddawać modzie na utrzymywanie młodości za wszelką cenę, pragnę mieć piękne zmarszczki.
    Może bym napisała jeszcze dlaczego zestaw numer dwa.. zrobię to w punktach:
    * bardzo lubię tę cyfrę
    * 7 dniowy program oczyszczający sebo specific Yves Rocher, jeżeli w takim czasie moja skóra będzie odpowiednio oczyszczona to nie tylko będę zdumiona, ale i szczęśliwa, a jak pewnie czujesz dobrze jest uszczęśliwić drugą osobę (nie krępuj się ;)
    * maseczka mincer DO WRAŻLIWEJ CERY (przyznaj się tworzyłaś ten zestaw specjalnie dla mnie;)
    * żel pod prysznic Fa Mystic Moments - ciekawam zapachu, a żele bardzo lubię, więc i ten się nie zmarnuje..
    * pomadka witaminowa L'Appetit, brzmi apetycznie, aż się oblizałam na samą myśl
    * próbki, próbki i jeszcze raz próbki (chyba przede wszystkim dla nich startuję do tego konkursu ;)

    http://miu86.blogspot.com/ pasek boczny - tam znajduje się info o rozdaniu
    nick miumiu
    e mail miumiu_miu@wp.pl


    „Zgadzam się z regulaminem rozdania na blogu Beauty and Stuff”

    OdpowiedzUsuń
  24. Link do Twojego konkursu jest już u nas na stronie.
    Było by nam miło gdybyś umieściła nasz baner lub link do nas u siebie, ale nie jest to oczywiście konieczne:) Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  25. który zestaw chcesz otrzymać i dlaczego? - 2 program oczyszcajacy brzmi ciekawie i chcialabym go przetestowac.
    adres swojego bloga i gdzie wstawiłaś bannerek informujący o moim rozdaniu lamodadebelleza.blogspot.com w notce pod tytulem "H&M Outfit"

    pod jakim nickiem obserwujesz Ola
    swój adres e mail. ola.lotko123@wp.pl
    napisz również, czy akceptujesz regulamin. nie chcę niedomówień i chcę, aby wszystko przebiegło w miłej atmosferze. akceptuje regulamin

    OdpowiedzUsuń
  26. Obserwuje: aparatka
    mail: xfinepix@gmail.com
    info na pasku:
    akceptuje regulamin
    wybieram zestaw: 1 ponieważ jestem bardzo ciekawa działania żelu Effaclar La Roche Posay.

    OdpowiedzUsuń
  27. Obserwuję: Laila
    mail: lailaszaranek@wp.pl
    Dodałam notkę na blogu http://candies-dla-ciebie.blogspot.com/
    Akceptuję regulamin.
    Wybieram zestaw 1, bo bardzie odpowiada mi jego skład - z chęcią wypróbuję szampon i sprawdzę błyszczyk :))

    OdpowiedzUsuń
  28. Obserwuję: Naturalnie Zakręcona
    Wybieram zestaw: 2, ponieważ wraz z wiosną moja skóra twarzy, ciała i delikatnych ust potrzebuje powrotu do "normalności" po zimie:)
    A że lubi takie pyszności...:)
    Mail: naturazakrecona@gmail.com
    Notka:http://naturalniezakrecona.blogspot.com/2012/04/rozdanie-u-beauty-and-struff-link-klik.html
    Regulamin akceptuję:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Obserwuje jako Panna DOminika
    wybieram zestaw nr 1 gdyz z zadnym z kosmetyków nie miałam jeszcze do czynienia, a poczytałam o nich w sieci i uznałam, że może warto
    http://little-mirror-on-the-wall.blogspot.co.uk/p/rozdania.html
    dominikagalazka@gmail.com
    akceptuje regulamin :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Obserwuję: Magdalena
    akceptuję regulamin
    mail: magda16318@gmail.com

    Wybrałabym zestaw nr 1

    Kusi mnie żel Effaclar La Roche Posay - czytałam o nim wiele pozytywnych opinii, a jakoś nie miałam możliwości przekonania się na własnej skórze;) Podobno świetnie radzi sobie z cerą mieszaną , a ja właśnie taką mam i ciężko znaleźć mi odpowiedni żel, który dodatkowo nie podrażni buzi.
    Lubię Yves Rocher za składniki naturalnego pochodzenia, używałam kilku kosmetyków tej firmy, ale tych , które Ty proponujesz w zestawie nr 1 - nie :-) Więc byłaby to świetna okazja
    Maseczka i próbki - chyba każda kobieta ma bzika na ich punkcie, mam i ja ... :)
    Pozdrawiam ! ✿ܓ
    M.

    OdpowiedzUsuń
  31. ROZDANIE ZAMKNIĘTE! dziękuję wszystkim uczestniczkom.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz - w ramach rewanżu chętnie odwiedzę Twojego bloga:)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka