Obserwatorzy

Translate

Płukanka octowa z malin Yves Rocher



Płukanka octowa przypomniała mi stare dobre czasy gdy wypróbowywałam złote rady na piękne włosy z magazynów 'Filipinka' czy 'Dziewczyna'. Rady złote były tylko na papierze, w życiu bywało różnie ale sposób z octem winnym okazał się dobry na połysk włosów. 




W płukance Yves Rocher wg producenta ocet jest nie byle jaki -  jest to certyfikowany francuski ocet winny. Według zaleceń należy dodać odrobinę do ostatniego płukania włosów i spłukać obficie, ja jednak czasem zostawiam bez spłukiwania. Produkt nie ma jakoś wybitnie działać, ma nabłyszczać włosy i rzeczywiście to robi. Ma cudny zapach malin, który utrzymuje się na włosach długi czas po umyciu. Minusem produktu jest mała pojemność, oraz cena 24,90 za 150ml.


Plusy:
  • Nabłyszcza włosy
  • Zapach malin
  • Bez parabenów
  • Według mnie można pozostawić bez spłukiwania

Minusy:
  • Cena raczej nie na kieszeń nastolatki - 24,90
  • Mała pojemność
  • Lekko nieporęczne opakowanie









A wy znacie i próbowałyście jakieś płukanki? 


XOXO

9 komentarzy :

  1. nie używam płukanek do włosów, uważam to za zbędny wydatek. :) zachęcam do wzięcia udziału w moim pierwszym rozdaniu: http://kkamilaa.blogspot.com/2012/02/zapraszam-na-moje-pierwsze-rozdanie.html do wygrania lakiery i naklejki do paznokci oraz pędzelek do makijażu. pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jeszcze nie używałam, ale muszę w koncu wziąć się za swoje włosy i zaczynam olejowanie ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. slysze o niej po raz drugi ciekawy produkt,może kiedys sie rozejrze:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. warto sprobowac nawet dla samego zapachu:)

      Usuń
  4. Ciekawi mnie ten zapach ;)
    Tak właśnie doszłam do wniosku, że ja nigdy nie byłam w sklepie Yves Rocher :P może to i dobrze dla mojego portfela ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Werfyfikacja obrazkowa komentarzy na twoim blogu właśnie mnie prawie doprowadziła do załamania nerwowego :P Taka rada z dobrego serca: wyłącz ją ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj to bardzo dobrze dla Twojego portfela;) dzięki za radę już zabieram się do szukania 'wyłącznika';d

      Usuń

Dziękuję za komentarz - w ramach rewanżu chętnie odwiedzę Twojego bloga:)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka