Obserwatorzy

Translate

Rabat w Yves Rocher

Zachęcam do zakupów w sklepie online yves rocher w tym tygodniu! Z newsletterem dostajemy 35% rabatu na najdroższy produkt w koszyku i przesyłkę gratis. Ja skusiłam się na:


Jako gratis możemy dostać prezent niespodziankę, ja otrzymałam go z poprzednim zamówieniem i zdradzę, że pachnie pięknie albo kosmetyczkę z błyszczykiem lub torbę sportową.
To nie jest artykuł sponsorowany, lecz polecam ich produkty ponieważ u mnie sprawdzają się świetnie:)

Teraz pozostaje mi oczekiwać na przesyłkę:)


Skusicie się?

16 komentarzy :

  1. ale u mnie dopiero przy 7 opakowaniu taki efekt zupełnie tego nie rozumiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie nastapil przy drugim, nie wiem dlaczego? moze jakas wadliwa partia:(

      Usuń
  2. dziękujemy za informację :) przyda sie

    OdpowiedzUsuń
  3. o bardzo przydatna informacja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ten sklep blisko siebie ale rzadko tam kupuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez, wole zakupy w sklepie online:)

      Usuń
  5. Thank you so much for stopping by sweetie!:X

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię to firmę:) Pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz - w ramach rewanżu chętnie odwiedzę Twojego bloga:)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka