Obserwatorzy

Translate

Szampon stymulujący przeciw wypadaniu włosów

Jak wspomniałam w jednej z poprzednich notek moje włosy umierają od efektów ciągłego farbowania przez 8 lat i cierpię, gdy tylko widzę połamane końcówki czy wypadnięte włosy. Dlatego też gdy zobaczyłam szampon stymulujący przeciw wypadaniu włosów w Yves Rocher szybko wylądował on w moim koszyku i to dla mnie rewelacja ostatnich miesięcy.


Co do działania:






Efektów nie widzimy od razu, lecz dopiero po miesiącu możemy dostrzec mniej wypadniętych włosów czy to przy myciu czy na szczotce. Jest to zasługa stymulacji mikrokrążenia na skórze głowy przez składniki szamponu, ekstrakt z łubinu białego oraz wymieniony w składzie ekstrakt z kasztana co przyczynia się do wzmocnienia cebulki włosa przez co włos nam już nie spadnie:) Jeśli jeszcze do tego zrobimy sobie masaż głowy to ilość wypadniętych włosów naprawdę mocno się zredukuje.

 

Minusem szamponu jest jego bardzo intensywny zapach - trochę jak pole po deszczu, który trzyma się bardzo długo, jednak jeśli zastosujecie szampon tak jak ja czyli – umycie potrzymanie go na głowie 2 lub 3 minuty, potem spłukanie i umycie naszym standardowym szamponem, zapach będzie niewyczuwalny. Moja buteleczka na zdjęciu jest już prawie pusta, wystarczała mi na koło 1,5 miesiąca przy stosowaniu dwa razy w tygodniu.

Cena jest bardzo atrakcyjna – od 10 zł w promocji do 14,90 w cenie regularnej za 200ml. Szampon można kupić tutaj.



Cieszę się z każdej osoby, która odwiedza mój blog, dlatego też proszę zagłosuj w ankiecie na temat moich notek, chętnie poznam o nich opinię:

PollPub.com VoteCo uważasz o moich notkach?
Są świetne, wpłyneły na moją opinię o produkcie
Są bardzo dobre, przejrzyste, treść bez zarzutu
Są dobre, lecz popracuj jeszcze
Z czym do ludzi? Kiepskie!



View Results

Poll powered by PollPub.com Free Polls



















Pozdrawiam:)

8 komentarzy :

  1. Następnym razem skuszę się na jej zakup :)

    OdpowiedzUsuń
  2. różne opinie słyszałam na temat ich szamponów, ale może ten wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj prawda, jeden z ich szamponów farbuje mi ręce na czerwono ale o tym innym razem:) ten sprawdziłam i działa ok:)

      Usuń

Dziękuję za komentarz - w ramach rewanżu chętnie odwiedzę Twojego bloga:)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka