Obserwatorzy

Translate

Wcierka przeciwłupieżowa Radical

Bardzo lubię wcierki, szczególnie upodobałam sobię wcierkę Jantar. Raz wybrałam się na zakupy z planem dorwania kolejnej buteleczki Jantaru, jednak w żadnym sklepie czy aptece nie bylo ani widu, ani słychu, więc zdecydowałam się na inną, a mianowicie Radical przeciwłupieżowy.



Nie żałuję, że zakupiłam wciereczkę, ponieważ spisała się bardzo dobrze. Najważniejsze co zauważyłam, to to, że pomogła na nadmierne przetłuszczanie włosów. Zapobiegła również nawrotom łupieżu. Mile chłodziła skórę głowy i używanie jej było bardzo przyjemne. Producent zaleca kurację trwającą przez 14 dni.

Wcierka ma specyficzny zapach, który czuć przez kilka godzin, ale nie jest to zapach którego nie da się znieść.

Myślę, że warto zainwestować 14,90 jeżeli mamy problem z przetłuszczaniem się włosów oraz nawrotami łupieżu.


Znacie tą wcierkę? Jak radzicie sobie z przetłuszczającymi się włosami?

21 komentarzy :

  1. Mam wcierkę z radicala tylko tą drugą ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. warto poznać:) dostepne w aptece:)

      Usuń
  3. Lubię wcierki :) bardzo fajne są ampułki z tej firmy :) miałaś? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z radical jeszcze nie ale mialam ampulki z joanny:)

      Usuń
  4. radical chce kupić szampon podobno świetny na porost włosów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się, mialam jeden i bylam zadowolona potem niestety juz nie moglam znalezc:(

      Usuń
  5. Szampon na porost włosów? :O
    Czy to możliwe zeby szapon mógł w tym pomóc?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiesz, myślę, że to głównie siła autosugestii:)

      Usuń
  6. O nie.. kolejny kosmetyk którego potrzebuję :D

    OdpowiedzUsuń
  7. ja stosuję wcierkę z radical ale do włosów wypadających. Jest rewelacyjna, ostatnio zakupiłam sobie cały zestaw z radical i jestem strasznie zadowolona :) Pozdrawiam

    Zapraszam
    www.treasurre.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak ja tez zainwestuje w zestaw:)

      Usuń
  8. Tak wiele słyszałam o tej wcierce Jantar, że aż sama musze w końcu ją wypróbować. :)
    Zapraszam do siebie na moje pierwsze Rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapraszam na rozdanie (konkurs) na moim blogu :)
    http://shizunia-redhead-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz - w ramach rewanżu chętnie odwiedzę Twojego bloga:)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka