Obserwatorzy

Translate

Api Gold - Złoty Rój – szampon propolisowy Bartpol



Przechodząc obok sklepu pszczelarskiego na wystawie zauważyłam kosmetyki z propolisem. Postanowiłam coś wypróbować i zdecydowałam się na szampon z zawartością 1% propolisu w cenie 16zł/250ml. Nie żałuję tego, ponieważ szampon jest bardzo dobry. Dobrze się pieni, zwalcza uczucie swędzenia, podrażnienia, łupież, a co najważniejsze świetnie oczyszcza. Zapach jest bardzo przyjemny, lekko kwiatowy, fiołkowy. W konsystencji szampon przypomina miód:) Na pochwałę zasługuje również wygodny korek, który zapobiega przypadkowemu rozlaniu się szamponu. Na tyle na ile można ocenić szampon, jest on dobry i godny polecenia:)











Macie kosmetyki z propolisem?

8 komentarzy :

  1. ja korzystam z płynu na gardło:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z propolisem mam maść ;) o Tym szamponie nie słyszałam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja rowniez o tym szamponie nie slyszalam :)

      Usuń
  3. pierwszy raz widzę, a ja używam maść propolisową :P

    OdpowiedzUsuń
  4. a jak z przetłuszczaniem włosów? nie nasila? ;<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a nie, ja mam wlasnie przetluszczajace sie i nic takiego nie zauwazylam:)

      Usuń
  5. zapraszam do mnie na mały konkurs kosmetyczny: http://hooope-dieslast.blogspot.co.uk/2012/04/outfit-konkurs.html :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz - w ramach rewanżu chętnie odwiedzę Twojego bloga:)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka