Obserwatorzy

Translate

I love my planet! Eko szampon czyli ideał.


Ciężko mi znaleźć odpowiedni szampon, moje włosy są przetłuszczające się, zniszczone farbowaniem i prostowaniem, więc zadowoli mnie taki, który by je po prostu oczyścił, nie obciążał i nie przetłuszczał dodatkowo włosów. Myślę, że w końcu trafiłam na produkt, przy którym zostanę na bardzo długo – szampon, który bezbłędnie wykonuje swoje zadanie, czyli po prostu myje włosy.

Dlaczego?



Szampon Yves Rocher zawiera witaminę E i wyciąg z cytryny, nawiasem mówiąc kocham własnoręcznie robioną cytrynową płukankę do włosów – co mnie pozytywnie zaskoczyło, szampon ma takie samo działanie jak moja płukanka – włosy się błyszczą. Nie puszą się, po wysuszeniu doskonale się rozczesują. Szampon niesamowicie się pieni, jest wydajny – butla ma 300 ml. Na uwagę zasługuje na pewno to, że szampon jest biodegradowalny, czyli nie wyrządzi szkody środowisku, nie zawiera parabenów i silikonów. Ja kupiłam swój w cenie regularnej 15.50 zł, jednak możecie upolować go teraz taniej w sklepie internetowym. 



Info od producenta:)

Informacja o biodegradowalności:)

Butla:)

A Wy czego oczekujecie od szamponu? Czy ma po prostu oczyścić włosy i przygotować je na dalsze zabiegi czy według Was szampon ma być multizadaniowy?

Firma Yves Rocher napisała na swoim fanpage na facebooku, że kupując ten szampon przyczyniamy się do posadzenia drzewa, super pomysł!




23 komentarze :

  1. Tego szamponu to ja jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja tez nie mialam tego szamponu jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jakoś jeszcze nie zamawiałam szamponów z Yves Rocher ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też mam przetłuszczające się i zniszczone farbowaniem włosy :( A tego szamponu jeszcze nie miałam, kiedyś będę musieć wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam, szampon jest naprawdę łagodny i świetny dla takich włosów jak nasze:)

      Usuń
  5. ja też uwielbiam działanie cytryny na włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja go kupiłam ostarnio z powrotem, bo bardzo go lubię i wracam do niego co jakiś czas, szczegolnie ze wzgledu eko i fajnego dzialana :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wyglada bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam być eko :D napewno wypróbuje ten szampon

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie się zapowiada ;)
    Ja ozekuję , że szampon nie bd miał silikonów i sls , sles. Ma dobze oszysic włosy bo taka jest jego rola ;)
    W głębi duszy oczekuję , że np. ochroni przed zniszczeniami , ale do tego są odżywki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. racja po to sa odzywki:) ja jestem zadowolona bo ten mi sie dobrze sprawdzil:)

      Usuń
  10. miałam ten produkt, ale w połowie zużycia pojawiła mi się łupież :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  11. dzięki Tobie dowiedziałam się o istnieniu tego produktu...

    OdpowiedzUsuń
  12. Kiedyś kupiłam ten szampon dobrze się sprawował, jednak puszyły mi się trochę włosy. Od tamtej pory szukałam pośród wielu drogeryjnych propozycji: szampony ziołowe, czy też zawierające SLS, skład nie miał dla mnie ogromnego znaczenia, chciałam natrafić na taki produkt, który będzie fajnie dbał o moje włosy. Niestety a może i stety nie natrafiłam na nic lepszego i po wielokrotnych poszukiwaniach wracam do tego szamponu :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz - w ramach rewanżu chętnie odwiedzę Twojego bloga:)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka