Obserwatorzy

Translate

Marion 7 efektów z olejkiem arganowym


Odżywkę zakupiłam skuszona ceną 7.90, zawartością mojego ukochanego olejku arganowego i obietnicami o 7 efektach. Wg producenta olejek zawarty w odżywce ma zapewnić:

  • piękny połysk
  • regeneracja włosów od wewnątrz i wygładzenie
  • wzmocnienie i nawilżenie
  • miękkość i elastyczność
  • szkodliwe działanie czynników zewnętrznych
  • zapobiegnięcie puszeniu się włosów.


Podsumowując:
producent sobie a działanie sobie, z 7 obiecanych efektów ja zauważyłam tylko dwa a mianowicie zapobieganie puszeniu się i miękkość. Reszta może pojawi się po czasie, lecz po 5 tygodniach nic nie widać. Odżywkę wykończę na końcówki, na nich działa dobrze i nie widzę żadnych rozdwojonych no i bo po co ma stać i się marnować. Polecam jeżeli szukacie czegoś taniego i wasze włosy są mało problematyczne bo moim zdaniem na takich włosach ta odżywka zadziała jak powinna. Odżywka jest w formie poręcznego sprayu.



Znacie? Moźe u Was się sprawdziła?


12 komentarzy :

  1. lubie marion, moja ulubiona odzywka to ta http://aniamaluje.blogspot.com/2011/09/ulubiona-odzywka-do-wosow-w-sprayu.html, ale wrócę do niej dopiero jak wyknczę pilomaxa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie znałam mi sie z tej firmy mleczko do oczu sprawdzily i chusteczki do demakijażu

    OdpowiedzUsuń
  3. nie znam i nie używałam ale skoro tania może wypróbuje:) Pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  4. Thanks so much sweetie, you're so kind!:X

    OdpowiedzUsuń
  5. ojj wiesz co podejrzewam, że za wiele olejku arganowego w niej pwenie nie ma...skoro uwielbiasz olejek arganowy ja mam olejek arganowy oryginalnym naturalny, podbno z certyfikatami (jedna znawczyni mi powiedziala;]), pojemność chyba 100 ml, kilka razy użyłam dośłownie i trochę u mnie zalega po prostu nie bardzo chyba lubię oleje...może chciałąbyś się wymienić za coś? jutro zrobię foty i jezeli jestes chetna to Ci je podeślę. pewnie zapytasz co ja bym chiała?zaprponuj cos a ja sie ustosunkuje ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ja mysle ze jego jest tam tylko tyle zeby cos sobie plywalo:) mail juz do Ciebie polecial:)

      Usuń

Dziękuję za komentarz - w ramach rewanżu chętnie odwiedzę Twojego bloga:)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka