Obserwatorzy

Translate

Palmers - krem wspomagający redukcję rozstępów z masłem kakaowym



Rozstępy to masakra, gorzej jak pryszcze, ponieważ nigdy nie da się ich usunąć kompletnie, nawet za pomocą zabiegów, gdyż jest to po prostu blizna. 
Możemy jednak zredukować ich widoczność, w czym mają pomóc nam różnorakie preparaty.
Ja jestem posiadaczką około 10 balsamów 'na rozstępy' czy też 'wyszczuplających'. 
Wiele z nich nie zasługuje na uwagę ponieważ po prostu nie działają, inaczej ma się sprawa z balsamem Palmers, który spisuje się świetnie.

Wizja, którą roztacza producent:
Skoncentrowany krem pomagający zredukować widoczność rozstępów. Testowany dermatologicznie. Z masłem kakaowym, witaminą E, kolagenem i elastyną. Krem pomaga odzyskać naturalną elastyczność i nawilżenie. Nietłusta formuła uwalnia od suchości naciągniętej skóry występującej w ciąży i wygładza rozstępy.

A naprawdę:


Nie stosowałam kremu będąc w ciąży, lecz jedynie na rozstępy powstałe w wyniku gwałtownego przybrania na wadze i schudnięcia. Nie oczekiwałam cudów, ale mile się zaskoczyłam ponieważ krem spłycił rozstępy na udach i brzuchu. Krem pachnie cudownie kakaowo, nienachalnie, szybko się wchłania i nie zostawia żadnego filmu. Konsystencja kremowo-masłowa jest przyjemna w aplikacji, nie sprawia problemów. Opakowanie jest poręczne, jak we większości balsamów jest to tubka, jest wydajny w stosunku do ceny, pojemność tubki to 125g. Polecam jeżeli szukacie dobrego, sprawdzonego kremu na rozstępy.


Krem w innym opakowaniu niż mój ale mam nadzieje ten sam – dostępny tutaj,  cena 31.29 zł.
















Jakie są wasze ulubione sposoby walki z rozstępami? Kremy, balsamy, masaże?

13 komentarzy :

  1. Ja na szczęście nie mam rozstępów :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam w tym opakowaniu, które pokazujesz w linku i jestem tym produktem mega zawiedziona - bo przy nim zrobiło mi się parę nowych rozstępów ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. nie mam :D ale jak będę miała to go użyje :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę spróbować. U mnie na czerwone rozstępy sprawdza się oliwka Babydream dla mam

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie sprawdza się firma Dax Cosmetics - serum do szybkiej redukcji rozstępów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę spróbować bo niestety też mam ten problem..

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz - w ramach rewanżu chętnie odwiedzę Twojego bloga:)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka