Obserwatorzy

Translate

Współpraca z Yves Rocher! + mini rozdanie



Bardzo się cieszę, że mogę poinformować Was wszystkie o tym, że nawiązałam współpracę z firmą Yves Rocher! Firma zgłosiła się do mnie na facebooku i poprosiła o recenzję nowości, które jak napisała do mnie miła Pani, wyślą po długim weekendzie. Ciesze się, że moja pierwsza współpraca nastąpi z firmą, której kosmetyki nigdy mnie nie zawiodły:)



Z tej okazji, jedna z osób, która zostawi komentarz pod tym wpisem i zostanie (lub już jest) publicznym obserwatorem bloga, ma szansę wygrać 30ml peeling orientalny z glinką marokańską marki Yves Rocher! Osoba zostanie wylosowana generatorem 3 maja 2012 po godz 23:30.

27 komentarzy :

  1. gratuluję współpracy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję, nigdy nie miałam okazji próbować tych kosmetyków:(

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem jak to możliwe, ale nigdy nie miałam do czynienia z tą firmą :P boję się wchodzić do ich sklepów bo zbankrutuje :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałabym od nich płukankę malinową do włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. jejku jejku ale fajowa współpraca Ci się trafiła :) gratuluje serdecznie i oczywiście zgłaszam się do otrzymania peelingu. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam kiedyś kupon rabatowy do ich sklepu, ale zwlekałam, zwlekałam, aż ważności przepadła. Próbeczki mi wysyłali już raz :) Jestem bardzo zadowolona z kremów. Oczywiście trzymam za siebie kciuki, że mnie wylosuje generator :P

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluję takiej współpracy! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. gratulacje, nigdy nie używałam tych kosmetyków, chętnie spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za komentarz na moim blogu, oczywiście postaram się jak najszybciej pokazać zawartość mojej dużej kosmetyczki:)

    Pozdrawiam serdecznie i GRATULUJĘ wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję współpracy :)) Firma Yves Rocher jest bardzo dobrą firmą :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję współpracy, zgłaszam się do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję współpracy z TAKĄ firmą ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. i ja również gratuluję :)) i dołączam do obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  14. gratuluję współpracy! pozdrowienia od -również asystentki stom. :):)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję satysfakcjonującej współpracy:)
    Oby wszystkie takie były!:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję współpracy ze świetną firmą :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super, bo to świetna firma.

    OdpowiedzUsuń
  18. rozdanie zamkniete dziekuje wszystkim:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz - w ramach rewanżu chętnie odwiedzę Twojego bloga:)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka