Obserwatorzy

Translate

Bandi - krem z kwasem pirogronowym, azelainowym i salicylowym.



W lutym dziewczyny subskrybujące nieżyjącego już KissBoxa miały okazję otrzymać 30ml kremu Bandi z kwasami pirogronowym, azelainowym i salicylowym.
Niestety moja subskrybcja KissBoxa nie wypaliła, ale otrzymałam egzemplarz kremu od Ani (dzięki). Minęło już około 2 miesiące od kiedy stosuję krem na noc i czas podzielić się wrażeniami.



Kwas pirogronowy - jest obecny w jabłkach, sfermentowanych owocach, occie. Posiada silne właściwości sebostatyczne, dermoplastyczne i antymikrobowe. (źródło http://www.pkik24.pl/)

Kwas salicylowy -  ma właściwości złuszczające, przeciwbakteryjne, przeciwgrzybiczne. (źródło http://www.pkik24.pl/)

Kwas azelainowy - charakteryzuje się działaniem przeciwbakteryjnym i przeciwzapalnym oraz w mniejszym stopniu działaniem złuszczającym. (źródło https://pl.wikipedia.org/wiki/Kwas_azelainowy)

 

Kremu używałam na noc. Bardzo szybko się wchłania, ma przyjemny zapach. Na pokrycie problematycznych miejsc na twarzy kremem potrzebujemy niewielką jego ilość. Po pierwszym użyciu byłam bardzo zaskoczona - krem zredukował widoczność porów co zachęciło mnie do regularnego stosowania. Oczywiście, przez pierwszy tydzień bardzo mnie wysypało, jednak w następnym tygodniu nie było już śladu po inwazji. Nie wysusza, w moim odczuciu nawilża.
Krem jest świetny, twarz wygładzona, żałuję, że nie było go gdy miałam 15 lat i problemy na tle pryszczowym - moje życie dzięki niemu byłoby piękniejsze.
Ja wrócę do niego znów za jakiś czas ponieważ czuję, że powinnam zrobić sobie przerwę.

Cena pełnowymiarowego kremu to 80zł/50ml, jest to sporo - jednak są to pieniądze, które według mnie warto zainwestować, ponieważ krem sprawdza się rewelacyjnie.
Plusem jest dodatkowo higieniczne opakowanie.


Krem dostępny tutaj od 76 zł.




Stosujecie kremy z kwasami? Co możecie polecić?

6 komentarzy :

  1. Cieszę się, że się u Ciebie sprawdził :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam go i uważam, że jest rewelacyjny! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja go mam i uważam że jest dobry :d

    OdpowiedzUsuń
  4. ja używam florame nawilżającego ostatnio i na razie spisuje się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz - w ramach rewanżu chętnie odwiedzę Twojego bloga:)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka