Obserwatorzy

Translate

Cure solutions – Roll on przeciwzmarszczkowy pod oczy - anti fatigue roll on Yves Rocher



Roll on przeciwzmarszczkowy pod oczy to kolejny produkt otrzymany w ramach współpracy z Yves Rocher. Produkt bardzo mnie ucieszył, ponieważ długi czas poszukiwałam czegoś podobnego do szybkiego usunięcia opuchnięć i zmarszczek.

W pudełeczku znajdujemy potrójny roll on, na który z opakowania wyciskamy odrobinkę żelu i masujemy okolice naszych oczu. Po tygodniu stosowania mogę powiedzieć, że:


  • rzeczywiście rozświetla i usuwa tzw „wory”
  • pozostawia skórę lekko napiętą
  • miło chłodzi
  • ma lekki, przyjemny zapach
  • wygładza
  • nie zawiera parabenów
  • zawiera polifenole z czerwonej winorośli oraz wyciąg z kawy, składniki, które mają za zadanie poprawić mikrokrążenie.
  • nie szczypie w oczy (myślę, że to ważne - kremy pod oczy innych firm bardzo mnie szczypały przez co w rezultacie oczy nie wyglądały dobrze, tu nie ma tego problemu)

Nie miałam specjalnie wielkich zmarszczek wokół oczu, za to miałam problem z „workami”, cieszę się, że roll on się z nimi rozprawił. Produkt proponowany przez Yves Rocher zostanie ze mną na długi czas.





Roll on dostępny w sklepie internetowym Yves Rocher. http://www.yves-rocher.com.pl/kuracja_usuwajaca_oznaki_zmeczenia_pod_oczami
Cena promocyjna: 65 zł
Cena regularna: 95 zł.



Jak rozprawiacie się z oznakami zmęczenia oczu? Stosujecie domowe sposoby czy sięgacie po kosmetyki?

6 komentarzy :

  1. Takiego cacka jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. tez mam problem z worami pod oczami :(
    chcialalm kupic roll on Garniera ale teraz juz nie wiem. Musze porownac obydwa kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na początek garnier może być lepszy jak chcesz wypróbować takie kosmetyki (bo jest tańszy) ale jak już chcesz lepszego spectrum działania to wybierz Yves Rocher.

      Usuń
  3. Używałam maseczki do twarzy z tej serii,ale miała dziwną konsystencję i nie chciała się za bardzo rozprowadzać na twarzy,także się poddałam.
    Zapraszam Cię na swoje pierwsze rozdanie:
    http://szkatulka-ziuzia21.blogspot.com/2012/05/witam.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo to na pewno musi być dobry kosmetyk na problemy z "workami" pod oczami ;) ja to bardziej mam problem z cieniami pod oczami,,,używam korektora i jakiś czas temu miałam też hydrożelowe płatki kolagenowe pod oczy z Perfecty, ale one z kolei są bardziej na wygładzenie zmarszczek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam na małą rozdawajkę
    http://magdaikosmetyki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz - w ramach rewanżu chętnie odwiedzę Twojego bloga:)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka