Obserwatorzy

Translate

Kawa



Kawa wywołuje skrajne reakcje, albo się ją kocha albo nienawidzi. Ja osobiście nie przepadam za kawą w celu spożywczym, jednak w zastosowaniu kosmetycznym jest obok miodu jednym z moich faworytów. Kawa ma wiele walorów, nas zainteresuje na pewno to, że zawiera przeciwutleniacze co pomaga w zachowaniu młodziej wyglądającej cery i skóry na ciele na dłużej. Ja ze swojej strony mogę polecić aromatyczny peeling do twarzy i ciała .


Przepis:

2 łyżki kawy
2 łyżeczki oliwy lub oliwki do ciała lub ulubionego olejku (arganowy, kokosowy itp.)
1 łyżka śmietany

Mieszamy i okrężnymi ruchami masujemy twarz lub ciało, po spłukaniu i osuszeniu skóry nałóżmy odrobinę maści z witaminą A dla wzmocnienia efektu.




Lubicie kawę? Jakie jeszcze znacie zastosowania kosmetyczne z kawą w roli głównej?

15 komentarzy :

  1. Do twarzy kawy bym nie użyła, ale do ciała jak najbardziej tak :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślałam właśnie o zrobieniu peelingu z kawą, poczekam do weekendu i zrobię sobie kawowe SPA:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również lubię taki peeling :) Zapraszam na mojegonowego bloga kosmetycznego :
    http://magdaikosmetyki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. uuuuuuuuuu peeling ;) Muszę koniecznie spróbować bo kocham kawę :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja uwielbiam peeling kawowo-cynamonowy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. spróbuję to zrobić :) obserwujemy? zapraszam do mnie ;PPP

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja uwielbiam kawę ;) Codziennie muszę wypić, chyba już uzależnienie ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja osobiście kawy nie piję, jakoś wolę herbatę ;)) jednak taki peeling bym chętnie wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja uwielbiam kawe :)
    czasami pije jej nawet za duzo :()
    ale ze mozna zrobic z niej peeling to nie wiedzialalm :D
    napewno kiedys przetestuje to :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię ten peeling,tylko trzeba potem wannę szorować.Ale efekt świetny!

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam, mail doszedł:) na pewno dam znać jak paczka przyjdzie! :D pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Najlepsze babcine sposoby. Czasami robię sobie domowe maseczki i wydaje mi się że przy systematyczności mają lepszy efekt niż te z drogerii

    OdpowiedzUsuń
  13. A po tym oleju skóra nie jest za tłusta ? Zaciekawił mnie ten przepis.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a nie jest, naprawdę tego oleju jest mało tylko żeby peeling dobrze się rozprowadził:)

      Usuń

Dziękuję za komentarz - w ramach rewanżu chętnie odwiedzę Twojego bloga:)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka