Obserwatorzy

Translate

Przesyłka z Safiry

Dzisiaj zapukał do mnie kurier z przesyłką od firmy SAFIRA.

W paczce znalazło się:

  • chłodzący żel do ciała
  • relaksujący krem do masażu i pielęgnacji ciała
  • hydro żel z aloesem
  • żel brązujący do ciała
  • płyn micelarny
  • szminka
  • maseczka z zieloną glinką.
Bardzo dziękuje Panu z Safiry za przesłanie do mnie produktów i zapraszam na recenzje już wkrótce ;)




www.safira.pl
Klub Safira - Polecam. Zarejestruj się! Bedę wdzięczna, jeżeli przy rejestracji podasz mnie jako osobę polecającą - mój numer konsultanta to SPL112146.






Znacie klub Safira? Jak zapatrujecie się na ich produkty?

27 komentarzy :

  1. Gratuluję nawiązania współpracy;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo miło że wysłali aż tyle rzeczy , czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. rzeczywiście fajna,
      produkty ważne długo, mam nadzieję, ze nic się nie zmarnuje:)

      Usuń
  4. Pierwszy raz słyszę o tej firmie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. a mi odpisali kiedyś że nie nawiązują współpracy;D

    OdpowiedzUsuń
  6. no no, zazdroszczę współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja osobiście nie mam żadnego produktu z tej firmy ;))


    W wolnej chwili zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. gratuluję współpracy:)
    płyn i glinkę uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  9. same fajne rzeczy:) czekam na recenzje :))

    OdpowiedzUsuń
  10. czekam na recenzjie :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak trochę poużywam to naskrobie co nieco:)

      Usuń
  11. Ja otrzymałam paczuszkę od nich już jakiś cas temu i jestem zadowolona z tych produktów:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz - w ramach rewanżu chętnie odwiedzę Twojego bloga:)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka