Obserwatorzy

Translate

Serum rozświetlające Solutions – Avon Total Radiance Serum

Jakiś czas temu za 9,99 zakupiłam serum rozświetlające, przywracające blask Total Radiance. Kosmetyki Avon kupuje bardzo rzadko, jeśli już kupuję tam tylko kosmetyki do pielęgnacji włosów i twarzy. Skusiłam się na serum ze względu na promocję - tylko 9.99 zł.
Należy stosować je na noc, a następnie nałożyć swój krem, serum ma wzmacniać jego działanie i sprawić, że po przebudzeniu cera będzie rozświetlona.
Jak jest naprawdę?
To pozytywne zaskoczenie. Serum działa świetnie. Szybko się wchłania, nie lepi się, nie czuć go na twarzy. Ma malutkie nienachalne drobinki, pachnie pięknie – lekko pomarańczowo. Rano rzeczywiście widać efekt rozświetlenia oraz mogę przyrzec, że nie powoduje wyprysków a nawet im zapobiega. Mimo że producent zaleca używać go wraz z kremem na noc, ja stosuję już tylko samo serum. Buteleczka jest higieniczna z pompką, wydajność serum to około 1,5 miesiąca przy codziennym stosowaniu. Na pewno kupię ponownie.
Lubicie gamę Solutions? Stosowałyście to serum?

6 komentarzy :

  1. nie miałam okazji na żadne serum ale zastanowie się słyszłam że są dobre do cery :) o i cenowo ten fajnie stoi .
    zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  2. nie mialalm okazji :)
    ale moze wyprubuje :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. nie nie stosowałam, z avonu to czasem kolorówkę zamówie tylko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja już bardzo rzadko cokolwiek zamawiam, to kupiłam na allegro:)

      Usuń
  4. Miałam niebieską wersję chyba to była nawilżająca, ale nie pamiętam. Mnie bardzo piekło w twarz.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz - w ramach rewanżu chętnie odwiedzę Twojego bloga:)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka