Obserwatorzy

Translate

Sudomax



Kilka tygodni temu moja przyjaciółka Ania sprawiła, że mogłam przetestować krem SUDOMAX. Od miłego pana z firmy Sudopharma otrzymałam pełnowymiarowy krem i kilka próbek. Po dłuższym okresie testowania mogę powiedzieć co nieco na jego temat.




Plusy:
  • uniwersalność, szerokie spektrum działania
  • wydajność
  • bez alkoholu
  • brak parabenów i pegów
  • niska cena – 7zł



Ja stosowałam krem głównie na noc punktowo na wypryski i wysypkę. Krem daje sobie dobrze radę z wysypką, co do wyprysków bywało różnie ale równie obiecująco. Krem nie zastyga na pryszczu ale też z niego nie ucieka. Jest bardzo wydajny i kosztuje zaledwie 7 zł (jego konkurent sudocrem 15zł) dlatego powinien znaleźć się w kosmetyczkach zarówno nastolatek jak i mam.



Miałyście styczność z SUDOMAXEM lub sudocremem? Stosujecie go u siebie i swoich dzieci?

11 komentarzy :

  1. Stosowalam Sudocrem od lat, ostatnio mialam okazje przetestować Sucomax i jest o wiele lepszy... Z tego co czytałam na internecie ma lepszy skład oraz jak dla mnie zapach i lepiej się rozprowadza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też najpierw miałam styczność z sudokremem, dobrze, że wyrósł mu konkurent równie dobry jak nie lepszy:)

      Usuń
  2. no popatrz ja mam sudocrem a nawet nie wiedzialam o tych jego dzialaniach :):) od dzisiaj stosuje ::)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha ja tez wiele sie dowiedzialam z blogow:)

      Usuń
  3. ja mam Sudocrem i uważam, że na prawdę warto go mieć w domu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Również używałam i sprawdził się tak samo jak słynny SUDOCREM:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja właśnie od dziś zaczynam testowanie :)
    Konsystencją mi o wile lepiej podpasował lepiej się rozprowadza.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zostałaś słońce otagowana :D :)

    OdpowiedzUsuń
  7. tak stosuje u swojego dziecka sudocrem jest rewelacyjny na odparzenia ... polecam
    dzis poprosiłam o współprece z firma od sudomaxu mam nadzieję ze sie zgodza

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz - w ramach rewanżu chętnie odwiedzę Twojego bloga:)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka