Obserwatorzy

Translate

Un matin au Jardin – nowe, świeże zapachy Yves Rocher

Dzięki współpracy z firmą Yves Rocher mam przyjemność testować zapachy z nowej gamy un Matin au Jardin. W skład linii wchodzą trzy zapachy – różany (rose fraiche), bezowy (lilas mauve) i cytrusowy (agrumes en fleurs).

W każdym wariancie znajduje się balsam, żel pod prysznic i woda toaletowa. Ja dziś skupię się na dwóch zapachach, które otrzymałam czyli różanym i bezowym.



Pierwsze co rzuca się w oczy to śliczne opakowanie. Bardzo mi się podoba oprawa graficzna całej linii, opakowania są przejrzyste, delikatne, poręczne w przypadku perfum utrzymane w standardowym typie opakowań z atomizerem.


Zapach różany nie jest irytujący, jest łagodny, utrzymuje się na skórze około pięciu godzin, w cieplejsze dni czuć go dużo dłużej. Bezowy jest bardziej intensywny, również zostaje z nami bardzo długo. Bez bardzo mile mnie zaskoczył, ponieważ bezowe zapachy kojarzyły mi się z duszącymi, staroświeckimi zapachami rodem z szafy babci, a ten jest świeży i lekki jak obiecuje producent.
Plusem zapachów jest długa jak na wody toaletowe kilkugodzinna trwałość.






Ceny perfumek to: 

  • 20 ml - 29,90 
  • 100ml - 64,90.

Dostępne w sklepie internetowym Yves Rocher.
Wkrótce także recenzja żelu pod prysznic i balsamu do ciała un Matin au Jardin Citrus Flower.










Na wiosnę jaki jest wasz zapach? Różany, cytrusowy, bezowy czy macie inne swoje ulubione? Moim faworytem do tej pory była mimoza, ale teraz uwielbiam bez:)

10 komentarzy :

  1. Ja lubię świeże zapachy :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam kosmetyki z Yves Rocher.Pomimo swojej ceny są dobrej jakości a i czasami można trafić na kuszące promocje:)

      Usuń
    2. ceny nie są aż tak wielkie, ja wydaje u nich okolo 150 - 200 zl miesiecznie ale kupuję za to naprawdę dużo, a co do jakości naprawdę jest niesamowita:)

      Usuń
  2. sliczne maja opakowania :))
    mi rowniez sie bez kojarzylz mocnym zpachem :)
    wiec jestembardzo ciekwatego bezu :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciężko jest opisać zapach, dlatego musiałabym powąchać te perfumy, żeby coś na ich temat powiedzieć ;) Ja szukam zapachu idealnego na porę wiosenno-letnią. Jak na razie używam wody toaletowej Celine Dion Pure Brilliance - nie jest to ideał, ale zapach według mnie ładny, dlatego zamierzam spędzić z nim kolejną wiosnę ;)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie: www.kosmetycznyzakatek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jeszcze nigdy nie miałam styczności z perfumami Celine Dion, będę musiała zdobyć jakieś próbki:) oczywiście też wpadnę na Twój blog:)

      Usuń
  4. Rany! szukałam zapachu bzu już dawno :) myślę, że zajrzę do sklepu i to zaraz :)


    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz - w ramach rewanżu chętnie odwiedzę Twojego bloga:)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka