Obserwatorzy

Translate

Żel brązujący do ciała - Safira

Recenzja żelu będzie bardzo krótka, ponieważ ten produkt kompletnie u mnie nie działa. Nakładałam go dzień w dzień przez około 2 tygodnie i nic.
Myślę, że to dlatego, że mam naturalnie ciemną karnację - u dziewczyn z karnacją jasną na pewno sprawdzi się znakomicie. Produkt aplikuje się sprawnie, ma lekką żelową konsystencje i zapach, którego niestety nie umiem opisać ale nie jest zbyt przyjemny. Lubię w tym produkcie uczucie po aplikacji i tyle.
Cena 19,90 zł.
Dostępny w sklepie www safira.


10 komentarzy :

  1. Ja tam takich rzeczy jeszcze nie używam ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. niestety nigdy go nie mialam :(

    OdpowiedzUsuń
  3. ja tam też nie używam brązujących mazideł, zostanę bladziochem :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja do tej pory też nie używałam to był pierwszy i ostatni raz:)

      Usuń
  4. Też dostałam to przetestowania ten kosmetyki :) Nigdy nie używam tego typu rzeczy , więc jestem ciekawa efektu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. mimo wszystko zaintersewowal mnie ostatnio garniera uzywam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana, zajrzyj do mnie ( na kosmetycznego bloga)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też go mam, ale w ogóle nie używam tego typu produktów i jestem ciekawa czy nim też można sobie zafundować plamy i smugi jak to bywa przy zwykłych samoopalaczach czy może ta formuła żelu jakoś temu zapobiega?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma żadnych smug, na szczęście formuła pomaga w prawidłowej aplikacji ponieważ można stosownie go dozować. też nie barwi ubrań na szczęście:)

      Usuń
  8. Produkt bardzo przydatny, gdy ktoś chce szybciutko poprawić koloryt swojej cery. U mnie sprawdził się on bardzo dobrze, stosowałam go latem dla pokreślenia opalenizny na buzi i dekolcie. Na szczęście nie zostawia smug ani powoduje sztucznej maski tak jak to czasem bywa w przypadku samoopalaczy. Ma fajną konsystencję.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz - w ramach rewanżu chętnie odwiedzę Twojego bloga:)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka