Obserwatorzy

Translate

Żel i mleczko un Matin au Jardin


Żel i mleczko do ciała z serii un Matin au Jardin to kolejne produkty, które otrzymałam do testowania od pani Magdaleny z Yves Rocher (dziękuję).
Linia un Matin au Jardin to propozycja świeżych zapachów ogrodu o poranku, do wyboru mamy zapachy: bezowy, różany i cytrusowy. Ja miałam okazję wypróbować właśnie ten ostatni.

Żel pod prysznic pachnie bardzo delikatnie, pieni się bardzo dobrze, nie szczypie i nie uczula.



Trudno powiedzieć mi coś o jego wydajności, ponieważ żel pod prysznic używam codziennie inny, według upodobania i kaprysu, ale zużywa się w równym stopniu jak inne, cena jest przystępna - 14,90 za 200ml więc można zaszaleć:)

Mleczko ma bardzo delikatną konsystencję, nie jest wodniste, nie spływa. Ja aplikuję je na jeszcze wilgotną skórę i bardzo fajnie zatrzymuje nawilżenie na kilka godzin. Zapach jest świeży, bardziej intensywniejszy niż żelu i czuć to przy aplikacji i na początku może trochę drażnić, ale potem zamienia się w przyjemny, lekki, słoneczny zapach. Wydajność jest zadowalająca, chociaż często przy aplikacji wylewa mi się go za dużo:( Balsam mógłby być sprzedawany w opakowaniu z pompką (zarówno żel jak i mleczko znajdują się w standardowych, aczkolwiek ładnych buteleczkach), wtedy byłby na 5+.
Cena mleczka to 19,90.
Żel , mleczko oraz woda toaletowa dostępne w sklepie internetowym Yves Rocher.

Cieszę się, że linia un Matin au Jardin to kolejne produkty z firmy Yves Rocher, które mogę polecić:)


Który z zapachów jest Waszym ulubionym? Różany, bez czy może cytrusowy?
Który najbardziej kojarzy Wam się z ogrodem o poranku?

3 komentarze :

  1. muszą ślicznie pachnieć! uwielbiam cytrusowe zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. tak się wlaśnie zastanawiam czy sobie kupić taki sam ale zapach bzu?

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam już okazję wypróbować balsamy do ciała i różne kosmetyki firmy Yves Rocher, ponieważ moja kuzynka mieszka we Francji, ale jeszcze nie próbowałam lini un Matin au Jardin. Uwielbiam żele pod prysznic i różne balsamy, które na długo zostawiają po sobie zapach świeżości - miałam już tyle ich w swojej kosmetyczce, a z niewielu tak na prawdę byłam zadowolona. Uwielbiam cytrusowe i różane zapachy, więc chyba zdecyduję się na zakup tych kosmetyków - a i cena jest przystępna. Podobają mi się opakowania, takie eleganckie. :)
    Dobra recenzja - gdyby nie ty, pewnie nie odkryłabym tej linii :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz - w ramach rewanżu chętnie odwiedzę Twojego bloga:)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka