Obserwatorzy

Translate

Safira Natural Line - Maseczka regeneracyjna z glinką zieloną - Green clay regenerating mask



Rzeczona maseczka to kolejny produkt, który otrzymałam do testowania od grupy Safira. Przeglądając recenzje wielu dziewczyn zauważyłam, że skupiły się one głównie na stosowaniu maseczki na twarz - ja skupiłam się na stosowaniu jej na uda i brzuch w celu ujędrnienia. Produkt nie zawiódł, skóra na udach stała się wyraźnie gładsza i ujędrniona.




 Efekt był zadowalający więc spróbowałam jej również na twarz. Maseczka nie uczuliła mnie, przyjemnie oczyściła i odżywiła cerę, która odzyskała zdrowy koloryt. Zaryzykuje również zastosowanie maseczki na włosy, kiedyś miałam maskę do włosów z glinką z Yves Rocher i bardzo dobrze sprawdzała się przy przetłuszczających włosach.
Opakowanie maseczki jest bardzo poręczne i higieniczne, nic wokoło się nie brudzi.
Chętnie wypróbuję pozostałe maseczki z serii z glinkami. Maseczka nie jest testowana na zwierzętach.

Cena 29,90.
Dostępne u konsultantów Safiry i www.safira.pl

Lubicie kosmetyki Safiry? Jakie glinki jeszcze polecacie?

14 komentarzy :

  1. Kusi mnie ten produkt oj kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Również otrzymałam ten produkt do testów i jestem zadowolona z efektów. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że nie pokazałaś zdjęcia glinki np. na ręce. Bo jestem ciekawa jej konsystencji. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawa maseczka, tylko cena troche duza :) A JAK Z wydajnoscia ?

    OdpowiedzUsuń
  7. brzmi ciekawie:) zwłaszcza to, że maseczka wygładza i ujędrnia skórę na udach ;) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja stosowałam glinkę na skórę głowy i efekt był naprawdę oszałamiający! miałam saszetkę Dermaglinu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jestem ciekawa twojej opinii na włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe, nigdy nie słyszałam o stosowaniu glinek na włosy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Też mam tę maseczkę i uwielbiam ja ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. lovely blog if you want we can following each other!!! http://comeduegoccedacqua.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  13. super super chic!!I LOVE YOU POST

    IF U WANT TO VISIT MY BLOG STREET CHIC http://chicstreetchoc.blogspot.com/
    U CAN ALSO FIND ME ON FACEBOOK http://www.facebook.com/pages/Street-Chic/126609910754628

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz - w ramach rewanżu chętnie odwiedzę Twojego bloga:)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka