Obserwatorzy

Translate

Avon - Marine Salt Foot Works - Scrub&Balm







Po dłuższej przerwie spowodowanej wyjazdem i ograniczonym dostępem do internetu powracam z recenzjami.
 Dziękuję wszystkim dziewczynom za prywatne wiadomości w których bardzo się o mnie martwiłyście - jeszcze raz dziękuję :*

Do tej pory nie przepadałam za kosmetykami Avon, teraz często znajduję tam kosmetyki, które są bardzo przyzwoite. W ubiegłym miesiącu byłam bardzo zadowolona z linii do stóp z solą morską Foot Works, w którą wchodzi scrub energizujący i balsam nawilżający.






Scrub producent zaleca wmasować dokładnie w  przesuszone miejsca pozostawiając na minutę.  Peeling posiada duże różnokolorowe drobinki i zaskoczył mnie tym, że miło się pieni i zadowalająco ściera.  Po peelingu na osuszone stopy nałożyłam balsam - świetny! Stopy są naprawdę gładsze - wielki plus.




Są to dobre kosmetyki do pielęgnacji stóp, na codzień, pod prysznic jeżeli poszukujemy odświeżenia  i nawilżenia na cały dzień.
Plusem są standardowe, poręczne, nie dziwaczne opakowania o pojemności 75ml.

Polecam ten duet, polujcie w katalogach na komplet w cenie 15 zł lub 10 zł sztuka.






Jakie są Wasze ulubione kosmetyki do stóp?

12 komentarzy :

  1. ja wałśnie używam tego scrubu aktualnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie lubię kosmetyków do stop z avonu :(
    I niestety wśród kosmetyków dostepnych na rynku nie am ulubieńca. Najlepszy jest jak dla mnie ręcznie robiony peeling z cukru i olejku rycynowego :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiadomo co spod własnej ręki to najlepsze:)

      Usuń
  3. mam krem jest genialny uwielbiam go, a peeling z tej serii jest dla mnie za słaby, polecam w klasycznym opakowaniu, 100% lepszy

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja lubię Avonowe kosmetyki do stóp chyba tylko do stóp lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja tez coraz czesciej zamawiam z Avonu :):) ale kosmetykow do stop jeszcze nie zamawialam, i mysle ze beda nastene w kolejce :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja skuszę się na pewno na inne linie i nowosci:)

      Usuń
  6. obecnie nie mam łatwego dostępu do kosmetyków z Avonu- ale kiedyś używałam wielu produktów z tej firmy :) miło, że wróciłaś do blogowania :) :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam jakiś sentyment do tej firmy i szukam czegoś do stóp - może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz - w ramach rewanżu chętnie odwiedzę Twojego bloga:)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka