Obserwatorzy

Translate

Axe Anarchy for her - deodorant bodyspray. Dezodorant AXE anarchy dla kobiet.




Witam;)

Trudno jest opisać zapach, ale warto postarać się, gdy znalazło się ulubiony - dezodoranty AXE dla mężczyzn są świetne, jestem fanką czekoladowego, którego sama używam, dlatego ucieszyłam się z zakupu AXE dla kobiet.
Anarchy bardzo przypadł mi do gustu ze względu na  świeży, długo utrzymujący się zapach przywodzący na myśl słodkie owoce. Podoba mi się również utrzymany w lekko zadziornej stylistyce pasującej do reszty linii atomizer.
Jako, że dezodorant trafił do grona moich faworytów, zasługuje na pochwalny post:)
Cena 3 euro czyli około 15 zł.




Używacie dezodorantów AXE?
Podkradacie swoim facetom czy macie własne?  Które zapachy lubicie najbardziej?

4 komentarze :

  1. o ja na walentyki kupilam zestaw z AXE te zapachy sa swietne !

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem bardzo ciekawa kiedy damski pojawi się u nas! :p

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz - w ramach rewanżu chętnie odwiedzę Twojego bloga:)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka