Obserwatorzy

Translate

Mary Kay - Satin Hands Pampering - Zestaw do pielęgnacji dłoni

Mary Kay - Satin  Hands Pampering - Zestaw do pielęgnacji dłoni

Kosmetyki Mary Kay jak na kieszeń przeciętnej nastolatki, którą do niedawna byłam, są bardzo drogie - dzisiaj prezentowany zestaw Satin Hands kosztuje o zgrozo 130 zł, dlatego ucieszyłam się gdy moja mama sobie go zakupiła - zawsze to dobra okazja do przetestowania czegoś nowego.

Producent obiecuje:
Step 1: Użyj bezzapachowego Satin Hands® Hand Softener dla nawilżenia skóry.
Step 2: Złuszcz skórę bezzapachowym peelingiem Satin Hands® Satin Smoothie® Hand Scrub i ciepłą wodą.
Step 3: Wmasuj małą ilość kremu Satin Hands® Hand Cream dla natychmiastowego nawilżenia, które trwa aż do 24 godzin.

Efekty utrzymują się nawet do kilku myć dłoni.
(prawda! potwierdzam)


Na pierwszy ogień nasuwa się zasadnicze pytanie - czy zestaw jest wart 130 zł?
Niestety chyba w tym wypadku płacimy za prestiż marki Mary Kay. Podobno według strony www można zakupić każdy produkt pojedyńczo, jednak konsultantka którą zapytałam stwierdziła, że: "żadnego z produktów zestawu Satin Hands nie sprzedajemy osobno". Nie wiem czy kierowała nią chęć zarobku czy nie została poinformowana o takiej możliwości, także jeżeli można zakupić coś z zestawu osobno chętnie skuszę się na peeling.

O produktach:
Krem który jest miły w aplikacji, nie spływający i niestety wysusza dłonie. Nie uważam go za rewelacyjny, typowy. Peeling, który jest bezzapachowy, dobrze złuszczający i bardzo wydajny - od wakacji zeszłego roku ubyło jedynie 1/4 opakowania - mimo, że bardzo mi się spodobał -  łatwo możemy zastąpić produktami drogeryjnymi znacznie tańszymi.
Z recenzowanego trio również spodobał mi się krem woskowy, który prawdopodobnie jest po prostu ulepszoną wazeliną, bardzo miło nawilża i stosuję go nie tylko na dłonie ale i na stopy.

Podsumowując - jest to zestaw cieszący oko (niestety nie portfel), dający efekty. Jednak czy warto wydawać aż 130 zł? Nie. Lepiej zakupić w drogerii normalny peeling za 7 zł, wazelinę za 3 zł oraz krem za 5 zł i oszczędzimy 115 zł:) Jednak jeżeli chcemy zrobić wrażenie prezentem jest to dobry pomysł.
Cały zestaw otrzymujemy w gustownej torebeczce, która niestety mi się zgubiła:)

Dostępność: Konsultantki Mary Kay
Cena: 130 zł:)

7 komentarzy :

  1. Mnie ta cena nie zachęca mimo wszystko :) Jest dużo fajnych - tańszych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie wydałabym 130 zł na kosmetyki do pielęgnacji dłoni :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Woow, cena jest okropnie duża ;D Nie kupiłabym kosmetyków za taką cenę;D Na pewno nie takich ;D:) Zapraszam do mnie www.xmojerecenzjekosmetykowx.blogspot.com/ dodałam do obserwowanych i będzie mi bardzo miło, jeśli również mnie dodasz:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Napisałaś, że płacimy za prestiż marki Mary Kay, fakt kosmetyki te są bardzo drogie, ale nie powiedziałabym, że prestiżowe. Zestawy do pielęgnacji dłoni i ust są ciekawe, jednak nie wierzę, że za tą cenę nie znajdzie się czegoś lepszego. Co do kosmetyków do twarzy dla mnie całkowita porażka, mega uczulające chodź producent twierdzi, że wręcz przeciwnie. Miałam okazję niedawno być na testowaniu tych produktów i wracałam jak najszybciej do domu by zmyć je z buzi własnymi kosmetykami i użyć swojego kremu. Skóra swędziała i niesamowicie piekła przez kilka godzin, nawet na drugi dzień nie było mowy o użyciu czegoś więcej niż delikatnego kremu. Pierwszy raz spotkałam się z aż taką reakcją alergiczną.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz - w ramach rewanżu chętnie odwiedzę Twojego bloga:)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka