Obserwatorzy

Translate

Sexy Pulp - Błyszczyk powiększający usta - Yves Rocher


Błyszczyk Sexy Pulp to ostatni z produktów który otrzymałam jakiś czas temu do testów od firmy Yves Rocher.  Bardzo ucieszyłam się z rzeczonych błyszczyków, spodobały mi się one już gdy zobaczyłam je w Księdze Urody Yves Rocher. Miałam przyjemność wypróbować kolory 06 Nude Rose oraz 01 Corail.






Sexy Pulp dzięki wyciągowi z rokitnika ma powiększać nasze usta.  Rzeczywiście, po nałożeniu na usta czuć miłe mrówienie i efekt wypełnienia pojawia się.




 Za pomocą wyprofilowanego, fajnego aplikatora błyszczyk jest przyjemny w aplikacji , nie klei się. Trwałość to 2 - 3 godziny.


W gamie znajdziemy osiem kolorów z mikroskopijnymi drobinkami. Za 27,90zł otrzymujemy 10ml. Myślę, że błyszczyk Sexy Pulp jest wart wypróbowania i chętnie go polecam.


Dostępność - sklep internetowy Yves Rocher.

13 komentarzy :

  1. nie lubię tego efektu mrowienia ;) podobny efekt osiągniemy szczotkując usta, bo poprawi to ich krążenie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam już kilka takich "powiększających" błyszczyków, ale żaden nie spełniał swojej roli i drażniło mnie właśnie to mrowienie..

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny :)
    Zapraszam do mnie! http://jestemwniebie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ten ciemniejszy jest przesliczny poprostu ! ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolory całkiem ładnie, ale nienawidzę błyszczyków/szminek powiększających usta.

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie (nowy post): www.kosmetycznyzakatek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. http://comeduegoccedacqua.blogspot.it/2012/08/fluo-giveaway.html fluo giveaway on my blog =)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapraszam do siebie na konkurs:
    http://magdaikosmetyki.blogspot.com/2012/08/kosmetyki-dla-recenzja-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz - w ramach rewanżu chętnie odwiedzę Twojego bloga:)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka