Obserwatorzy

Translate

Żel punktowy na wypryski AVON Clearskin blemish clearing z zawartością 2% kwasu salicylowego


Witajcie, nie da się ukryć, że wakacje minęły bardzo szybko :) Wielokrotnie wracałam do pisania notek, jednak z notorycznego braku czasu trudno mi je dopracować i opublikować. Wiele z was pyta mnie co się ze mną stało, że posty ukazują się tak rzadko? Dlaczego już nie zaglądam na Wasze blogi? Nie chciałabym wchodzić za bardzo w moje prywatne życie, jednak zdradzę, że na stałe przeniosłam się do Holandii i organizacja życia tutaj zabrała mi trochę czasu. Wróćmy jednak do meritum notki, której dzisiejszym bohaterem jest żel punktowy na wypryski AVON blemish clearing z zawartością 2% kwasu salicylowego.

Przez długi czas nie potrafiłam zaufać avonowskim kosmetykom clearskin ze względu na to, że miałam nieprzyjemność używać ich w czasach gimnazjum i wogóle nie dawały efektu a gorzej paprały niechciane co tu ukrywać "syfy".  Aż tu nagle dłuuugi czas po skończeniu gimnazjum spotkałam się ponownie z wymienionym żelem punktowym oraz żelem do oczyszczania ciała (notka o nim pojawi się później).  Czy jestem zadowolona z ponownego spotkania?




Przyznam, że tak.  
Żel działa znacznie szybciej i lepiej niż clearasil czy inne, pryszcz w ciągu dnia zmniejsza się w 4-5 godzin, zostawiony na noc też daje sobie rade. Używam go też rozsmarowując na całą twarz aby zapobiec powstawaniu nowych krost.  Bez problemu można używać go na dzień jednak należy uważać aby nie eksponować twarzy na słońce ze względu na zawartość kwasu. Żel jest konkretny, nie lepi się, wchłania się bardzo szybko, nie spływa. Cena jest bardzo przystępna w stosunku do wydajności produktu,  o ile się nie mylę jest to 14,90 za 15ml, warto polować na promocje, w ostatnim katalogu widziałam możliwość zakupu dwóch kosmetyków linii Clearskin za bodajże 25zł nic tylko brać! Podsumowując - jak najbardziej tak.

Co uważacie o linii Clearskin? Macie swoich faworytów czy używacie innych kosmetyków waszym zdaniem lepszych?

2 komentarze :

  1. wlasnie mysle zeby cos kupic z avonu do czyszczeni twarzy, aby dzialalo przeciw tradzikowo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jak na razie jestem zadowolona z avonu w tym temacie:)

      Usuń

Dziękuję za komentarz - w ramach rewanżu chętnie odwiedzę Twojego bloga:)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka