Obserwatorzy

Translate

Essence Pro White Rose



Lubię zatrzymywać się przy standzie Essence, zawsze znajdę tam coś mniej lub bardziej ciekawego. Ostatnio zakupiłam "wybielacz" do paznokci Pro White Rose, produkt mający na celu optyczne wybielenie płytki paznokcia i udawanie francuskiego manicure.
Jako, że nie jestem specjalną fanką lakierów niewiele mogę powiedzieć oprócz tego, że spełnia swoje zadanie w 100%.  Jedna warstwa mlecznego moim zdaniem w kolorze lakieru z różowym delikatnym połyskiem spokojnie wystarczy aby uzyskać efekt lekkiego frenchu. Wytrzymuje on
na moich paznokciach 3 dni co dla mnie jest odpowiednią ilością czasu. Szybko wysycha co jest dodatkowym plusem. Kwota jaką za lakier zapłaciłam to 1,50 euro - od koleżanki w Polsce wiem, że cena w drogeriach to około 11zł. Jedyne co mi się w nim nie podoba, to pędzelek który jest bardzo krótki i trochę mi to przeszkadza w aplikacji. Mimo to polecam lakier ze względu na niską cenę, piękny kolor i rzeczywisty szybki efekt.

Dostępność: drogerie ze standami essence
Cena: około 11zł.

Lubicie lakiery Essence? Jakie kolory polecacie?

5 komentarzy :

  1. Lubię lakiery Essence. Ostatnio często używam Essence colour&go odcień 53 you belong to me :) śliczny turkusowy kolor
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na turkus ja bym się nie odważyła jak na razie:)

      Usuń
  2. a właśnie ostatnio zastanawiałam się nad zakupem takiego lakieru.. tyle, że z avonu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. swietny ! wszczegolnosci ze uwielbiam frencha ;D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz - w ramach rewanżu chętnie odwiedzę Twojego bloga:)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka