Social Icons

Cool Social Media Sharing Touch Me Widget by Blogger Widgets

Translate

Nivea Soft – krem nawilżający do twarzy, ciała oraz rąk z olejkiem jojoba i witaminą E


Krem Nivea we wszystkim znanym charakterystycznym granatowym opakowaniu jest produktem, do którego zawsze wracam z podkulonym ogonem ze względu na szeroki wachlarz jego możliwości, szczególnie właściwości mocno natłuszczające.
Po cudownym i nagłym (mam nadzieję na zawsze) zniknięciu trądziku z mojej twarzy pojawił się problem z przesuszeniem – skóra stała się bardzo sucha, szczególnie w miejscach gdzie wcześniej często nakładałam preparaty antytrądzikowe.
Formuła standardowego kremu Nivea była dla mojej twarzy zdecydowanie za tłusta, więc postanowiłam znaleźć coś lżejszego i ucieszyłam się, gdy podczas rekreacyjnego spaceru po drogerii natrafiłam na wersję Soft (wczesniej nie wiedziałam nawet, że takowa istnieje) i to jeszcze w promocji.



Krem Nivea Soft jest zdecydowanie bardziej lżejszy od granatowego standardu, konsystencja jest bardzo przyjemna, rozprowadza się bezproblemowo i szybko wchłania, nie pozostawia 'filmu', pachnie delikatnie, świetny pod makijaż – mi tak podpasował, że po prostu mieszam go z podkładem. Nie zapycha!

Myślę, że krem idealnie sprawdzi się u dziewczyn młodszych i starszych szukających sprawdzonego kremu nawilżającego, który nie zawodzi, jest wydajny i w przystępnej cenie. Jak informuje producent krem nie zawiera parabenów.

Dostępny w kioskach i drogeriach w wielu wariantach opakowań – tubki i słoiczki w różnych pojemnościach.


  • około 5,66 zł / 50 ml
  • około 9,19 zł / 75 ml
  • około 10,61 zł / 100 ml
  • około 19,24 zł / 200 ml
  • około 24,61 zł / 300 ml



    Lubicie produkty Nivea? Traktujecie je jako klasyk czy są Wam obojętne? Który ich produkt jest Waszym ulubiony?

7 komentarzy:

  1. nivea co jakiś czasna noc ten co jest tłusty , ale tego nie miałam jeszcze

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubie te kremy a mam suchą skóre i zawsze on fajnie daje sobie z tym moim problemem rade...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się, że działa tak samo dobrze jak u mnie :)

      Usuń
  3. wydaje mi się , nie jestem do końca pewna, ale ten krem wyszedł chyba jakoś dopiero na rynek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ulubiony krem mojej mamy :D
    Ja tez bardzo go lubię, bo porządnie nawilża, no i zresztą, kremy Nivea zawsze są dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam ten krem, bardzo nawilża.Sprawia że moja skóra na długo pozostaje nawilżona, miękka i świeża. Nie zamienię go na żaden inny. Cena w miarę. Godny polecenia ;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz - w ramach rewanżu chętnie odwiedzę Twojego bloga:)