Obserwatorzy

Translate

Palmers Hair Food Formula z witaminami A, D i E oraz proteinami


Formułę do włosów Palmers zakupiłam z ciekawości oraz oczywiście skuszona promocją. Formuła zawiera olej kokosowy, witaminy A,D,E oraz proteiny soi.
Produkt ten przeznaczony jest do skalpu i włosów, jednak ja nie lubię nakładać takich produktów na skórę głowy, więc nakładam wszelakie odżywki na włosy od wysokości ucha.


Formuła ma konsystencje wazeliny, w działaniu nie jest rewelacyjna ale jest poprawna i spełnia swoje zadanie.  Jest bardzo wydajna i ze słoiczka wystarczy nam pół łyżeczki aby pokryć włosy. Ja lubię podgrzać formułę do konsystencji olejku i w taki sposób aplikować. Dobrze sprawdza się także na rzęsy - ja stosuję w taki sposób na noc:)



Za słoiczek 150ml zapłaciłam 4,25 euro. Wiem, że kosmetyki Palmers w Polsce kosztują w przedziale 20 - 30 zł. Warto zakupić ten produkt jeżeli mamy problemy z suchością i łamliwością włosów.

Co uważacie o produktach Palmers? Znacie ich linię kakaową lub kokosową? Jakie produkty tej firmy polecacie?

7 komentarzy :

  1. zainteresował mnie ze względu na olej kokosowy w składzie który w czystej postaci bardzo fajnie działa na moje włosy:) Muszę wypróbować ten produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz się spotykam z tym produktem,ale ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie mialam jeszcze ale moze kupie jesli zobacze je w uk :)

    OdpowiedzUsuń
  4. likeee your blog,
    keep up the good work!!

    XO

    OdpowiedzUsuń
  5. ja tego uzylam dzisiaj po raz pierwszy... nie wiem co mam sadzic, bo albo moje wlosy sie do tego nie nadaja albo nie wiem jak tego uzyc. Nalozylam na wlosy po umyciu, zostawilam na jakis czas i splukalam. Moje wlosy byly jednak strasznie tluste po tym i nie chcialy schnac. WIec umylam je ponownie (szamponem z SLS), po umyciu nalozylam zwykla odzywke, wysuszylam a moje wlosy sa dalej tak tluste jakbym je wymaczala w oleju;/ Juz nie wiem co mam robic, a nie chce mi sie 3 raz z rzedu myc. na szczescie nigdzie dzisiaj nie wychodzilam...

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaciekawiłaś mnie tym produktem, moje włosy potrzebują silnego nawilżenia ogrzewanie i noszenie czapki sprawiło ze są bardzo przesuszone pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz - w ramach rewanżu chętnie odwiedzę Twojego bloga:)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka