Obserwatorzy

Translate

Yves Rocher Serum Végétal 3 - Krem koloryzujący przywracający blask do cery dojrzałej





Kilka miesięcy temu na wiosnę i lato szukałam kremu koloryzującego, buszując po internetowym sklepie Yves Rocher natrafiłam na Serum Végétal 3, sugerując się obiecującym opisem  - mimo że jest on przeznaczony do cery dojrzałej - zdecydowałam się na zakup.

W poręcznej tubce otrzymujemy 50ml kremu o pomarańczowym zabarwieniu, który to doskonale wtapia się w skórę i nadaje jej ciepły, zdrowy kolor.  Zauważyłam, że musimy śpieszyć się z jego rozsmarowaniem, ponieważ po wyciśnięciu szybko gęstnieje ale to nie jest dla mnie problemem.



Nie mogę wypowiedzieć się na temat właściwości przeciwzmarszczkowych, gdyż nie posiadam jeszcze zmarszczek, jednak mogę powiedzieć, że skóra stała się miło napięta.

Dotatkowo, zmniejsza pory, 
nie zapycha i co jest dla mnie bardzo ważne, matuje.  Krem posiada rozświetlające bardzo malutkie drobinki, co również bardzo mi sie podoba.

Krem zawiera oligosacharydy z pektyn jabłka, śledząc historię firmy Yves Rocher, wyczytałam, że firma wiele lat badała właściwości tychże oligosacharydów i posiada trzy patenty na ich wykorzystanie.


Podsumowując, krem spełnił swoje zadanie i obietnice producenta. Nadaje efekt, który lubię: przyjemnie wyglądająca skóra twarzy, matowa i jednocześnie zdrowo rozświetlona.

Cena w sklepie internetowym to 89 zł, dla wielu osób jest to wysoka kwota, ale patrząc przez pryzmat stosunku ceny do wydajności - krem jest bardzo wydajny, ja posiadam swoją tubkę od marca (6 miesięcy) i mam jeszcze ponad połowę opakowania.

Gdy kupowałam swój krem, w sklepie internetowym YR była promocja -30% na wybrany produkt, zatem zapłaciłam około 60zł.

Krem dostępny tutaj. 







Co uważacie o kremach koloryzujących? Używacie o każdej porze roku czy tylko na ciepłe dni? Skusicie się na krem z YR czy polecacie inną markę?

4 komentarze :

  1. ciekawy produkt i fajnie, że pomimo drobinek matuje :) ale cena troszkę spora

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. drobinki są naprawdę drobniutkie jak na 'drobinki' przystało:) a co do ceny to moim zdaniem jest adekwatna do wydajności:)

      Usuń
  2. takie kremiki to fajna sprawa :):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam ich kosmetyki :) Ostatnio mojej siostrze zakupiłam krem przeciwzmarszczkowy 35+ i była również bardzo zadowolona. Ja uwielbiam ich żele i kremy do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz - w ramach rewanżu chętnie odwiedzę Twojego bloga:)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka