Obserwatorzy

Translate

Avon Clearskin Emergency - intensywnie kremowy żel do mycia twarzy z 2% kwasem salicylowym


Kosmetyki w katalogach zawsze są szumnie opisywane i łatwo można uwierzyć w bajkowe obietnice a potem niestety się rozczarować, więc gdy trafiłam na piękną laurkę wystawioną produktowi przez producenta - "zmniejsza wielkość pryszczy, zaczerwienienia i opuchnięcia (...) redukuje pryszcze już w 3 godziny" oczywiście byłam sceptycznie nastawiona, jednak skuszona promocyjną ceną 9,90 zł postanowiłam wypróbować kremowy-żel Avonu.
Produkt otrzymujemy w moim zdaniem wygodnym w użyciu opakowaniu o pojemności 75 ml. Konsystencja produktu jest  łatwa w aplikacji, przypomina mi gęsty krem, ułatwia to pozostawienie produktu jako maseczki co lubię.







Bardzo zaskoczył mnie ten produkt ponieważ po raz pierwszy zdarzyło się, że działał tak jak opisał to producent (oczywiście magicznie nie wymaże nam pryszczy w 3 godziny ale w 8-10 tak). Używałam go wieczorem - wypryski rano były już niemalże niewidoczne, twarz stała się bardzo odświeżona, po dwóch tygodniach zauważyłam, że pojawia się mniej zaskórników.
Jeżeli już zdecydujecie się na ten produkt, radzę najpierw stosować go co drugi dzień, jest on bardzo intensywny i gdy przesadzimy z nim skóra bardzo się wysuszy a wiemy co za tym idzie w przypadku cery skłonnej do wyprysków - skóra zacznie się bronić wytwarzając coraz więcej sebum co spowoduje zapychanie się porów i kolejne pryszcze. Polecałabym również po aplikacji żelu i wysuszeniu twarzy użycie lekkiego kremu czy serum nawilżającego. Co do wydajności - przy stosowaniu codziennie wystarcza na miesiąc do półtora, mi to odpowiada bo nie lubię jak produkt długo u mnie stoi.

 Ja na pewno sięgnę po niego ponownie - dał mi równie dobre efekty jak żel La Roche Posay, wypryski zminimalizowały się, nie pojawiają się często. To bardzo dobry produkt i polecam go jak najbardziej.






Dostępność: konsultantki AVON oraz allegro.
Cena: od 9 do 18 zł.







Co uważacie o tym produkcie? Jakie są wasze ulubione żele do oczyszczania twarzy? A może macie inną metodę na pryszcze?

10 komentarzy :

  1. Mam starą wersję. Też jest bardzo dobra.

    OdpowiedzUsuń
  2. Może kiedyś się skuszę jak będzie w promocji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaciekawiłaś mnie nim skoro taki dobry.

    OdpowiedzUsuń
  4. A to ciekawe, że Avon wypuścił wreszcie coś dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  5. Skoro taki dobry, to zamówię go sobie jak będzie w promocji:)

    OdpowiedzUsuń
  6. póki co mam zamiar zużyć 3w1 z Solutions, który też jest dosyć ostry i ma w składzie jeszcze kwas glikolowy, może później kupię ten ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. wlasnie sie zastanawialam nad kupnem czegos z tej serii i chyba na 100 % teraz cos kupie :):)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam to :)) Bardzo dobrze sie sprawuje :))
    Zaprasza na bloga : uroda-by-wiki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja akurat skusiłam się na ten produkt w zestawie był razem z punktorem ,również z 2% kwasem salicylowym. zestaw ten kosztował mnie 16.99 także go zakupiłam,tak jak ty jestem bardzo zadowolona z efektów jakie daje ten produkt,powiem szczerze ,że na początku przestraszyłam się według mnie ostrym zapachem tego żelu i nie używałam go parę chwil,ale jednak coś mnie tknęło i zaczęłam go stosować. Produkt zmniejszył mi pryszcze ,a zaczerwienione miejsca,nie są już tak czerwone jak kiedyś i wracają do koloru mojej skóry . jestem mega pozytywnie zaskoczona ! =)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz - w ramach rewanżu chętnie odwiedzę Twojego bloga:)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka