Obserwatorzy

Translate

Essence Studio Nails - extra moisturizing nail balm - silnie nawilżający balsam do skórek i paznokci


Kilka tygodni temu trafiłam na promocję produktów do paznokci Essence - dwa produkty można było nabyć za 1,99 euro, więc korzystając z okazji zakupiłam między innymi silnie nawilżający balsam do skórek i paznokci.
Od dawna poszukiwałam takiego produktu w przystępnej cenie więc jestem zadowolona z zakupu zwłaszcza, że produkt spełnia obietnice producenta, czyli silnie nawilża.







Nigdy nie miałam większych problemów z płytką paznokcia, jednak zdarzało mi się, że skórki były bardzo suche. Już po pierwszym użyciu zauważyłam efekt nawilżenia a po kilkukrotnym użyciu problem suchych skórek całkowicie zniknął.  Dodatkowym plusem jest delikatny zapach i szybkie wchłanianie się kosmetyku. Produkt polecam - działanie jest zauważalne, produkt jest bardzo wydajny i cena nie jest wysoka.






W Polsce produkty Essence do paznokci widziałam między innymi w szafach Drogerii Natura w cenach od 7 do 15 zł.




Jakie są Wasze ulubione kosmetyki do paznokci i skórek? Co polecacie?

4 komentarze :

  1. ciekawy produkt..bardzo by mi się przydało, może nie na skórki ale dla paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam odzywke do skorekj z Avonu ale niestety strasznie dlugo sie wchlania nawet do pol godziny :( wiec moze kiedys skusze sie na ta :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, zwłaszcza, że wchłania się bardzo szybko:)

      Usuń
  3. Ja w tej chwili stosuję profesjonalny olejek Regenerum, lecz jeśli mi z nim nie wyjdzie to może skuszę się na ten specyfik ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz - w ramach rewanżu chętnie odwiedzę Twojego bloga:)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka