Obserwatorzy

Translate

Jesienne nowości - współpraca z Yves Rocher

Niedawno odezwała się do mnie po raz kolejny przemiła pani Magdalena z firmy Yves Rocher z zapytaniem, czy chciałabym przetestować jesienne nowości YR. Jako, że bardzo lubię kosmetyki tej firmy chętnie się zgodziłam. Zostałam hojnie obdarowana i oto co znalazło się w paczce:

- Fluid rozświetlający Pure Light
- BB Cream Peau Parfaite 6in1 
- Rewitalizujący szampon i odżywka Anti-Age
- Żele pod prysznic BIO - z olejkiem arganowym oraz z wyciągiem z aloesu BIO z Meksyku
- Dezodorant w kulce Aloes BIO
- Odżywcze mleczko do skóry suchej 3w1
- Cienie do powiek - w kolorach 11 Rose nude et brun oraz 13 Prune et taupe poudre.

Dziękuję pani Magdalenie za możliwość przetestowania wyżej wymienionych kosmetyków a Was zapraszam do oczekiwania na recenzje:)

12 komentarzy :

  1. bardzo dobre kosmetyki dostałaś! Gratulacje:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję współpracy! Świetna paczuszka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. GRATULUJĘ współpracy,uwielbiam kosmetyki Yves Rocher dlatego zazdroszczę Ci szalenie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję świetna współpraca, sama chce poznać te kosmetyki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę współpracy, bo uwielbiam kosmetyki tej firmy.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki, ja też bardzo się cieszę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. też lubię kosmetyki z tej firmy :) ostatnio nawet poczyniłam tam spore zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszczę paczki.
    Zawsze jak czytam opinię o kosmetykach YR, mam ochotę je kupić, jednak nigdy nie jest mi po drodze do sklepu, a wolę nie ryzykować z pierwszymi zakupami przez internet, lepiej dowiedzieć się czegoś więcej o produktach od pań w sklepie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak jest najlepiej, Panie w sklepach YR zawsze udzielają dobrych porad, jednak w sklepie internetowym też wszystko jest dobrze opisane i wskazane:)

      Usuń
  9. Ale fajna paczka:) Czekam na recenzje. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz - w ramach rewanżu chętnie odwiedzę Twojego bloga:)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka